Skip to main content

Ինքնօգնություն - Գաստրիտ

Գաստրիտի գանգատների և ախտանիշների թեթևացմանը կարող են օգնել որոշ տնային միջոցներ:

  • Խուսափեք ալկոհոլից. ալկոհոլը կարող է գրգռել ձեր ստամոքսի լորձաթաղանթը:
  • Մտածեք ցավազրկողները փոխելու մասին. եթե օգտագործում եք ցավազրկողներ, որոնք մեծացնում են գաստրիտի ռիսկը, հարցրեք ձեր բժշկին, արդյոք Ացետամինոֆենը (Պարացետամոլ, Թայլենոլ և այլն) կարող է ձեզ համար ավելի անվտանգ տարբերակ լինել: Այս դեղամիջոցն ավելի քիչ հավանական է, որ խորացնի ձեր ստամոքսի խնդիրը:
  • Սնունդ ընդունեք ավելի փոքր բաժիններով և ավելի հաճախակի. եթե նշում եք հաճախակի ստամոքսի խանգարում, քիչ քանակով սննդի ավելի հաճախակի ընդունումը կարող է թուլացնել ստամոքսաթթվի գրգռիչ ազդեցությունը:
  • Խուսափեք գրգռիչ սննդամթերքներից. որոշ դեպքերում կարող է օգտակար լինել ստամոքսի լորձաթաղանթը գրգռող մթերքների սահմանափակումը, ինչպիսիք են կծու, թթու, տապակած կամ յուղոտ կերակուրները:

Հոդվածը հրապարակվել է՝ 22-04-2021
Վերջին վերանայում՝ 05-04-2024