Գաստրիտ. ինքնօգնություն

Գաստրիտ. ինքնօգնություն

Գաստրիտի ախտանիշների մեղմացմանը կարող են օգնել որոշ տնային միջոցներ:

  • Սնունդ ընդունեք ավելի փոքր բաժիններով և ավելի հաճախակի. եթե նշում եք հաճախակի ստամոքսի խանգարում, սննդի փոքր չափաբաժինների ավելի հաճախակի ընդունումը կարող է թուլացնել թթվի գրգռիչ ազդեցությունը:
  • Խուսափե՛ք գրգռիչ սննդամթերքներից. խուսափեք ստամոքսի լորձաթաղանթը գրգռող սննդամթերքներից, օրինակ, կծու, թթու, տապակած կամ ճարպոտ կերակրատեսակներից:
  • Խուսափե՛ք ալկոհոլից. ալկոհոլը նույնպես կարող է գրգռել ստամոքսի լորձաթաղանթը:
  • Մտածեք ցավազրկող դեղամիջոցների փոփոխման մասին. եթե օգտագործում եք գաստրիտի ռիսկը բարձրացնող ցավազրկողներ, հարցրեք բժշկին, թե հնարավոր է դրանք փոխարինել Ացետամինոֆենով (Պարացետամոլ, Թայլենոլ և այլն): Այս դեղամիջոցն ավելի քիչ հավանական է, որ խթանի ստամոքսի խնդիրները:

Հոդվածը վերանայվել է՝ 06-06-2021