Անքնություն


Ընթերցելը կպահանջի 3 րոպե  |  Անգլերեն անվանումը. Insomnia

Insomnia

Օրվա եռուզեռից հետո չկա ավելի լավ բան, քան գիշերային խաղաղ քունը։

Բայց անքնությամբ տառապող մարդկանց համար գիշերային քունը շատ ավելի դժվար գործ է, քան կարելի է պատկերացնել կամ բառերով նկարագրել։

Ինչ եք կարծում, դուք դժվարությա՞մբ եք քուն մտնում։ Գիշերները հաճախակի՞ եք արթնանում և դժվարությամբ փորձում կրկին ննջել։ Կամ, առավոտյան շատ վա՞ղ եք արթնանում։ Չե՞ք հագենում ձեր քնից։ Ցերեկները քնկո՞տ եք։

Սրանք բոլորն անքնության նշաններն են, որոնք ոչ միայն խաթարում են գիշերային քունը, այլև բացասաբար ազդում հաջորդ օրվա վրա՝ առաջացնելով ցերեկային ժամերին ի հայտ եկող քնկոտություն, աշխատունակության անկում, կենտրոնացման դժվարացում, տրամադրության փոփոխություններ և այլն։

Անքնությունը սովորաբար տևում է կարճ՝ օրեր, սակայն որոշ դեպքերում կարող է ձգվել ամիսներ։ Ավելի հաճախ անքնությամբ տառապում են կանայք և մեծ տարիքով անձինք։

Հետազոտություններով պարզվել է, որ բազմաթիվ երկրներում չափահաս մարդկանց շուրջ մեկ երրորդն իրենց կյանքի որոշակի շրջանում ունեցել է անքնություն։

Անքնության պատճառները

Որոշ դեպքերում անքնության ակնհայտ պատճառը խիստ դժվար է հայտնաբերել, իսկ ավելի հաճախ այն հանդիսանում է մեկ այլ հիվանդության նշաններից մեկը։

Անքնության ամենահանրահայտ պատճառներն են՝

Շատ հաճախ առողջ քնի սովորույթներ սովորելը և ապրելակերպի առողջացումը կարող են օգնել հաղթահարելու անքնությունը։ Ձեր բժիշկը կարող է առաջարկել արդյունավետ մոտեցումներ։ Միայն հազվադեպ դեպքերում է, որ անքնությունը պահանջում է դեղորայքային բուժում, որի համար դարձյալ կարիք կլինի դիմելու ձեր բժշկին։

2018 © Medex.am | Նյութից մեջբերումներ կատարելիս հղումը Medex.am-ին պարտադիր է: