Գրադարան

Ծնկոսկրային տենդինիտ․ կանխարգելում

Ծնկոսկրային տենդինիտ․ կանխարգելում

Time Read 1 րոպե

Ծնկոսկրային կամ պատելար տենդոնիտի զարգացման ռիսկը կրճատելու համար փորձեք հետևյալ քայլերը:

  • Մի' շարունակեք ձեր գործերը կամ խաղը, եթե ունեք ցավեր․ հենց որ նկատում եք վարժանքների կամ ֆիզիկական ակտիվության հետ կապված ծնկացավ, սառեցրեք ձեր ծունկը և հանգստացեք: Քանի դեռ ձեր ծունկը չի ցավում, խուսափեք այնպիսի գործողություններից, որոնք առաջացնում են ծնկոսկրային ջլի լարվածություն:
  • Ամրապնդեք ձեր մկանները․ ուժեղ ազդրային մկաններն ավելի լավ են դիմակայում լարվածություններին, որոնք կարող են առաջացնել ծնկոսկրային տենդինիտ: Հատկապես օգտակար են այսպես կոչված էքսցենտրիկ վարժանքները, օրինակ, ձեր ծունկը տարածելուց (երկարացնելուց) հետո ոտքը շատ դանդաղ իջեցնելը:
  • Բարելավեք ձեր տեխնիկան․ որպեսզի համոզվեք, որ ճիշտ եք օգտագործում ձեր մարմինը, մտածեք դասեր անցնելու կամ մասնագիտական հրահանգներ ստանալու մասին, երբ սկսել եք զբաղվել նոր մարզաձևերով կամ օգտագործել նոր մարզասարքեր:

Հոդվածը տեղադրվել է՝ 21-01-2024 վերանայվել է՝ 21-01-2024

Հեղինակ

Հեղինակային բոլոր իրավունքները պատկանում են Մեդեքսին։

Մեդեքս-հեղինակների մասին
Մեր կայքի հոդվածները պատրաստվում են տարբեր ոլորտների փորձառու բժիշկների և առողջապահության մասնագետների կողմից՝ օգտագործելով բժշկագիտության վերջին տվյալները և լավագույն փորձը:

Նույն այս թեմայով