Պեպտիկ խոց. ինքնօգնություն

Պեպտիկ խոց. ինքնօգնություն

Ստամոքսի խոցի հետ կապված ցավերը կարելի է որոշ չափով մեղմացնել հետևյալ միջոցներով:

  • Փորձե՛ք փոխարինել ցավազրկողները. եթե կանոնավոր օգտագործում եք ցավազրկող դեղամիջոցներ, հարցրեք բժշկին, թե հնարավոր է արդյոք դրանք փոխարինել Ացետամինոֆենով (Պարացետամոլ, Թայլենոլ և այլն):
  • Կառավարե՛ք սթրեսը. հոգեկան լարվածությունը կարող է վատթարացնել պեպտիկ խոցի ախտանիշները: Փորձեք պարզել սթրեսի աղբյուրները և դրանք դիմակայելու կամ հաղթահարելու ուղիները: Սթրեսի որոշ տեսակներից հնարավոր չէ խուսափել, սակայն կարող եք սովորել, թե ինչպես դիմակայել վնասակար լարվածությունը վարժանքների, ընկերական շրջապատում ժամանակ անցկացնելու և այլ միջոցներով:
  • Մի՛ ծխեք. ծխախոտի օգտագործումը կարող է բացասաբար ազդել ստամոքսի պաշտպանական լորձաթաղանթի վրա և ստամոքսը դարձնել խոցի զարգացման նկատմամբ ավելի «խոցելի»: Ծխախոտը նաև բարձրացնում է ստամոքսի թթվի արտադրությունը:
  • Սահմանափակե՛ք կամ բացառե՛ք ալկոհոլը. ալկոհոլի չարաշահումը կարող է գրգռել և վնասել (էրոզիայի ենթարկել) ստամոքսի և աղիների լորձաթաղանթը՝ պատճառելով բորբոքում և արյունահոսություն:

Այլընտրանքային միջոցներ

Բիսմութ պարունակող մթերքները կարող են օգնել պեպտիկ խոցերի ախտանիշների մեղմացմանը: Որոշակի տվյալներ կան այն մասին, որ ցինկը կարող է օգնել խոցերի լավացմանը: Մշտադալար թփերում պարունակվող մաստիկայի փոշին նույնպես կարող է օգնել պեպտիկ խոցերի լավացմանը և ախտանիշների թուլացմանը:

Որոշ ալյընտրանքային դեղամիջոցներ կարող են օգտակար լինել, սակայն դրանց արդյունավետությունն ապացուցող տվյալները լիարժեք չեն և չեն կարող խորհուրդ տրվել որպես պեպտիկ խոցերի առաջանային բուժման միջոցներ:

Հոդվածը վերանայվել է՝ 05-06-2021