Ծայրամասային զարկերակների հիվանդություն. ինքնօգնություն

Ծայրամասային զարկերակների հիվանդություն. ինքնօգնություն

Բազմաթիվ մարդիկ ապրելակերպի փոփոխությունների, այդ թվում՝ ծխախոտից հրաժարվելու շնորհիվ կարողանում են հաջողությամբ վերահսկել ծայրամասային զարկերակների հիվանդությունը և հնարավորինս կանգնեցնել հիվանդության զարգացումը:

Ծայրամասային զարկերակների հիվանդությունը կայունացնլու կամ բարելավելու համար կարող եք ձեռնարկել հետևյալ միջոցառումները:

  • Դադարեցրե՛ք ծխելը. ծխախոտը նպաստում է զարկերակների կծկմանը և վնասմանը, ինչպես նաև ծայրամասային զարկերակների հիվանդության զարգացման և վատթարացման զգալի ռիսկի գործոն է: Եթե ծխող եք, ծխախոտից հրաժարվելը ամենակարևոր բանն է, որ կարող եք անել բարդությունների ռիսկը նվազեցնելու համար: Եթե ծխախոտից ձերբազատվելու փորձերն անհաջող են, խորհրդակցեք բժշկի հետ, որ ընտրեք հաջորդ փորձի լավագույն տարբերակը:
  • Եղե՛ք ֆիզիկապես ակտիվ. ֆիզիկական ակտիվությունն առանցքային բաղադրիչ է: Ծայրամասային զարկերակների հիվանդության բուժման հաջողությունը հաճախ չափվում է, թե ինչքան տարածություն կարող եք քայլել առանց ոտքի ցավի: Ճիշտ վարժանքները կարող են օգնել, որ մկանները թթվածինն օգտագործեն ավելի արդյունավետ ձևով: Բժիշկը խորհուրդ կտա, թե ինչպիսի և ինչ բեռնվածության վարժանքներով զբաղվեք (ընդմիջվող կաղության վերականգնողական վարժանքներ):
  • Պահպանե՛ք առողջ սննդակարգ. հագեցած ճարպերից աղքատ սննդակարգը կարող է օգնել արյան ճնշման և խոլեսթերինի մակարդակի վերահսկմանը, ինչպես նաև աթերոսկլերոզի ռիսկի կրճատմանը:
  • Խուսափե՛ք մրսածության որոշ դեղամիջոցներից. այն պատրաստուկները, որոնք պարունակում են պսևդոէֆեդրին (Օրինակ՝ Ադվիլ Քոլդ և Սինուս, Ալեվե-Դ Սինուս և Քոլդ և այլն) կծկում են արյան անոթները և կարող են սաստկացնել ծայրամասային զարկերակների հիվանդության ախտանիշները:

Ոտնաթաթի խնամք

Վերոնշյալ ապրելակերպի փոփոխություններից բացի աշխատեք ավելի մեծ ուշադրություն դարձնել ոտնաթաթերին և ավելի մեծ ժամանակ տրամադրել խնամքին: Ծայրամասային զարկերակների հիվանդությամբ մարդիկ, հատկապես, եթե նաև դիաբետիկ են, ունեն ոտքերի և ոտնաթաթերի վատ լավացող վերքերի և ախտահարման ավելի բարձր ռիսկ:

Թուլացած արյան հոսքը կարող է հետաձգել կամ կախնել վերքերի լավացումը և բարձրացնել վարակի ռիսկը: Հետևեք ոտնաթաթերի խնամքի հետևյալ խորհուրդներին:

  • Ամեն օր լվացեք և լավ չորացրեք ոտնաթաթերը, ինչպես նաև հաճախակի խոնավացրեք մաշկը, որ կանխարգելեք ճաքերը: Հիշեք, որ ոտնաթաթի ճաքերը կարող են բարդանալ վարակային բորբոքմամբ։ Խուսափեք ոտքի միջմատային շրջանները խոնացավնելուց, որ չխթանեք սնկային աճը:
  • Հագեք պինդ և չոր ներբանով հարմարավետ կոշիկներ:
  • Առանց հետաձգելու բուժեք ոտնաթաթերի ցանկացած սնկային վարակները:
  • Ոտքի եղունգները կտրեք զգուշությամբ, որ խուսափեք պատահական վնասվածքներից:
  • Ամեն օր զննեք ոտնաթաթերը, որ վաղ հայտնաբերեք հնարավոր վնասվածքները:
  • Եթե ունեք ոտնաթաթերի կոշտուկներ, վերքեր կամ վնասվածքներ, ցույց տվեք բժշկին և բուժումը վստահեք նրան:
  • Դիմեք բժշկին, եթե նկատում եք խոցի կամ մաշկի վնասման առաջին նշանները:

Հոդվածը վերանայվել է՝ 28-05-2021