Պրոստատիտ. ինքնօգնություն

Պրոստատիտ. ինքնօգնություն

Նախապես բժշկի հետ խորհրդակցելուց հետո դուք ինքներդ կարող եք նպաստել պրոստատիտի բուժմանը:

Հետևյալ միջոցառումները կարող են օգնել պրոստատիտի որոշ ախտանիշների մեղմացմանը:

  • Տաք վաննա կամ տեղային տաքացնող միջոցներ։
  • Ալկոհոլից, կոֆեինից, կծու կամ թթու սննդամթերքներից խուսափում կամ սահամանափակում, որոնք կարող են գրգռել ձեր միզապարկը:
  • Շագանակագեղձը գրգռող գործերից կամ վարժանքներից խուսափում (օրինակ՝ երկարատև նստած դիրք կամ երկարատև հեծանվավարում)։
  • Կոֆեին չպարունակող առատ հեղուկների օգտագործում, որոնք օգնում են միզարձակման հաճախացմանը և միզապարկի՝ բակտերիաներից մաքրվելուն:

Այլընտրանքային միջոցներ

Այլընտրանքային բուժումները կարող են ցուցաբերել պրոստատիտի ախտանիշները մեղմացնող որոշ խոստումնալից ազդեցություններ:

  • Բիոֆիդբեք. կենսաբանական հետադարձ կապը բուժման մեթոդ է, որը հիմնված է հուզական և այլ խնդիրների ժամանկ ձեր մարմնի, մասնավորապես՝ նյարդային համակարգի ֆիզիոլոգիական պատասխան ռեակցիայի վրա:
  • Ասեղնաբուժություն. ըստ սակավաթիվ տվյալների ասեղմնաբուժությունը կարող է մեղմացնել միզելու հետ կապված ցավերը:
  • Բուսական միջոցներ և հավելումներ. թեև ապացուցված տվյալն չկան, սակայն գանգատների մեղմացման համար կարող եք փորձել որոշ բուսական միջոցներ, օրինակ՝ տարեկանի խոտ, կանաչ թեյ, սոխ, կվերցետին պարունակող հավելումներ և այլն:

Այլընտրանքային բժշկության մեթոդների և հավելումների վերաբերյալ անպայման զրուցեք ձեր բժշկի հետ:

Հոդվածը վերանայվել է՝ 07-04-2021