Անհանգիստ ոտքերի համախտանիշ. ինքնօգնություն

Անհանգիստ ոտքերի համախտանիշ. ինքնօգնություն

Ապրելակերպի որոշ պարզ փոփոխությունները կարող են օգնել անհանգիստ ոտքերի համախտանիշի գանգատների մեղմացմանը:

  • Լոգանք և մերսում. տաք լոգանքը և ոտքերի մերսումը (վիբրացիով սարքեր) կարող են թուլացնել մկանները և օգնել անհանգիստ ոտքերի համախտանիշի գանգատների մեղմացմանը:
  • Տաքացուցիչներ կամ սառցապարկեր. տաք կամ սառը միջոցառումները, ինչպես նաև դրանց հերթափոխումը կարող են մեղմացնել ոտքերում առկա տհաճ զգացողությունները:
  • Առողջ քնի հիգիենա. հոգնածությունը կարող է վատթարացնել անհանգիստ ոտքերի համախտանիշի գանգատները, ուստի կարևոր է, որ կարգավորեք ձեր քունը: Լավագույն դեպքում ձեր ննջասենյակը դարձրեք քնելուն առավելագույնս տրամադրող: Անկողին մտեք և արթնացեք նույն ժամերին: Օրական առնվազն 7 ժամ հատկացրեք գիշերային քնին:
  • Վարժանքներ. չափավոր ծանրաբեռնվածության և կանոնավոր վարժանքները կարող են մեղմացնել ախտանիշները, սակայն գերծանրաբեռնվածությունը կամ ուշ ժամերի ֆիզիկական ակտիվությունը, հակառակը, կարող են վատթարացնել գանգատները:
  • Խուսափեք կոֆեինից. երբեմն կոֆեին պարունակող սննդամթերքներից և ըմպելիքներից հրաժարվելը կարող է օգնել անհանգիստ ոտքերին: Փորձեք մի քանի շաբաթվա ընթացքում սահմանափակել ոչ միայն սուրճը, այլև շոկոլադը, թեյը և կոֆեին պարունակող ըմպելիքները և ստուգել, թե արդյոք ձեր գանգատները մեղմացել են:

Հոդվածը վերանայվել է՝ 27-04-2021