Ռևմատոիդ արթրիտ. ինքնօգնություն

Ռևմատոիդ արթրիտ. ինքնօգնություն

Կան ընդհանուր օրգանիզմի խնամքին ուղղված որոշ քայլեր, որոնք կարող են օգտակար դառնալ ռևմատոիդ արթրիտի ժամանակ:

Ինքնախնամքի միջոցները, երբ կիրառվում են ռևմատոիդ արթրիտի դեղամիջոցներին զուգահեռ, կարող են օգնել ախտանիշների մեղմացմանը:

  • Կանոնավոր վարժանքներ. մեղմ վարժանքները կարող են օգնել հոդերն աշխատացնող մկանների ամրապնդմանը, ինչպես նաև ընդհանուր հոգնածության հաղթահարմանը: Մինչև ֆիզիկական վարժանքներին դիմելը խորհրդակցեք բժշկի հետ: Եթե նախկինում ֆիզիկապես ակտիվ չեք եղել, սկսեք քայլքից: Խուսափեք վարժանքներում ներառել լարված, վնասված կամ սուր բորբոքված հոդերը:
  • Տաքացնող կամ սառեցնող միջոցներ. տեղային տաքացնող միջոցները կարող են օգնել ցավերի մեղմացմանը, ինչպես նաև լարված և ցավոտ մկանների թուլացմանը: Սառեցնող միջոցները կարող են բթացնել ցավային զգացողությունները և մեղմացնել հոդի այտուցը:
  • Սթրեսի կրճատում. բժշկի հետ միասին գտեք առօրյա սթրեսը թուլացնող միջոցներ, օրինակ՝ ուղղորդված պատկերացումներ, խոր շնչառություն կամ մկանների հարաճուն թուլացում: Սթրեսի կառավարումը կարող է օգնել հոդացավերի մեղամացմանը:

Այլընտրանքային միջոցներ

  • Գամմա լինոլենաթթուն, որն օմեգա–6 ճարպաթթու է, կարող է նվազեցնել ցավը, ախտահարվող հոդերի թիվն ու կարկամությունը և ընդհանուր առմամբ, անվտանգ է:
  • Ռևմատոիդ արթրիտի բուժման համար որոշ բուսական ծագման դեղերի կամ հավելումների կիրառելիությունը դեռևս հետազոտվում է՝ հիմնված նախնական խոստումնալից արդյունքների վրա (կլինիկական օգտագործման համար դեռևս խորհուրդ չեն տրվում)․ բոսվելաթթո, քրքում, դևի ճանկ, այրվող թուփ, ամպրոպի դուքսի պատատուկ (Tripterygium wilfordii): Նկատի ունեցեք, որ բուսական ծագումը չի նշանակում, որ տվյալ միջոցն անվտանգ է:

Հոդվածը վերանայվել է՝ 01-06-2021