Իշիաս. կանխարգելում

Իշիաս. կանխարգելում
Անգլերեն անվանումը՝ Sciatica Prevention

Իշիասի կանխարգելումն ուղղված է ողնաշարի և մեջքի մկանների առողջ վիճակի պահպանմանը։

Սակայն միշտ չէ, որ հնարավոր է իշիասը կանխարգել։ Այնուամենայնիվ, կան պարզ միջոցներ, որոնք կարող են հետաձգել այս հիվանդության զարգացումը կամ կրճատել դրա առաջացման հավանականությունը։

Ահա դրանցից մի քանիսը, որոնք ձեր մեջքը կդարձնեն ավելի պաշտպանված։

Կանոնավոր վարժանքներ

Ձեր մեջքն ամուր պահելու համար հատուկ ուշադրություն դարձրեք ճիշտ կեցվածքն ու հավասարակշռությունն ապահովող որովայնի և գոտկատեղի մկանների համաչափ զարգացվածությանը։ Խնդրեք բժշկին, որ նա այս մկաններն ամրապնդող հատուկ վարժանքների վերաբերյալ ձեզ խորհուրդներ տա։

Նստելու ճիշտ կեցվածք

Ընտրեք այնպիսի հարմարավետ աթոռ, որն ունի ամուր-անշարժ թիկնակ, բազուկների համար նախատեսված թիկնակներ և պտտվող նստատեղ։ Ձեր գոտկատեղի և աթոռի թիկնակի միջև տեղադրեք փաթաթած սրբիչ կամ փոքր բարձ այնպես, որ ձեր ողնաշարը պահպանի իր բնական կորությունը։ Ձեր ծնկները և ազդրերը պահպանեք նույն մակարդակի վրա։

Մարմնի ճիշտ մեխանիկա

Երբ դուք երկար ժամանակ կանգնած եք մնում, ժամանակ առ ժամանակ հանգիստ տվեք ձեր մի ոտքին՝ հենվելով մյուս ոտքի վրա և ձեր «հանգստացող» ոտքը դնելով փոքր արկղի համ փոքր բարձրություն ունեցող որևէ բանի վրա։ Կրկնեք նույնը մյուս ոտքի համար։

Երբ ծանր բան եք բարձրացնում, աշխատացրեք նաև ձեր ստորին վերջույթները։ Խուսափեք միաժամանակ ծանր բեռ բարձրացնելուց և մարմինը պտտելուց։

Այլ հմտությունների մասին կարող եք տեղեկանալ ձեր բժշկից։

Հոդվածը վերանայվել է՝ 19-05-2019