Սպեցիֆիկ ֆոբիաներ. ինքնօգնություն

Սպեցիֆիկ ֆոբիաներ. ինքնօգնություն

Հարցրեք ձեր բժշկին կամ այլ մասնագետին, թե ապրելակերպի և այլ ոլորտների ինչպիսի մոտեցումները կարող են օգնել վախերին ուղեկցող անհանգստության և տագնապի դիմակայմանը և հաղթահարմանը:

  • Գիտակցվածության մոտեցումները կարող են օգնել տագնապի դիմակայման մեթոդները սովորելու և մերժողական վարքագծերից խուսափելու հարցում:
  • Ռելաքսացիոն (թուլացման) մեթոդները, օրինակ՝ խոր շնչառությունը, մկանների հարաճուն թուլացումը կամ յոգան, կարող են օգնել անհանգստության և սթրեսի դիմակայմանը։
  • Ֆիզիկական ակտիվությունը և վարժանքները կարող են օգտակար լինել ֆոբիաների հետ կապված անհանգստությունը և տագնապը հաղթահարելիս:

Հոդվածը վերանայվել է՝ 03-05-2021