Գրադարան

Թենիսիստի արմունկ. ինքնօգնություն

Թենիսիստի արմունկ. ինքնօգնություն

Time Read 1 րոպե

Հետևյալ ինքնօգնության և տնային միջոցները կարող են թեթևացնել թենիսիստի արմունկի կամ կողմնային էպիկոնդիլիտի հետ կապված ցավը:

  • Հանգիստ. մի՛ արեք այնպիսի գործողություններ, որոնք ուժեղացնում են արմունկի ցավը։
  • Ցավազրկողներ. փորձեք ցավազրկողներ, ինչպիսիք են Իբուպրոֆենը (Ադվիլ, Մոտրին IB և այլն) կամ Նապրոքսեն նատրիումը (Ալեվե):
  • Սառույց. օրական 3-ից 4 անգամ 15 րոպե տևողությամբ կիրառեք տեղային սառույց կամ սառցեպարկ:
Բուժում      

Հոդվածը տեղադրվել է՝ 21-12-2023 վերանայվել է՝ 21-12-2023

Հեղինակ

Հեղինակային բոլոր իրավունքները պատկանում են Մեդեքսին։

Մեդեքս-հեղինակների մասին
Մեր կայքի հոդվածները պատրաստվում են տարբեր ոլորտների փորձառու բժիշկների և առողջապահության մասնագետների կողմից՝ օգտագործելով բժշկագիտության վերջին տվյալները և լավագույն փորձը:

Նույն այս թեմայով