Skip to main content

Ինքնօգնություն - Սուր երիկամային անբավարարություն

Սուր երիկամային անբավարարությունից ապաքինման ընթացքում ձեր բժիշկը կարող է խորհուրդ տալ հատուկ սննդակարգ, որը կարող է օժանդակել երիկամներին և թեթևացնել նրանց աշխատանքը:

Ձեր բժիշկը կարող է ձեզ խորհուրդ տալ դիետոլոգի խորհրդատվություն, ով կարող է վերլուծել ձեր ընթացիկ սննդակարգը և առաջարկել ձեր երիկամների վրա ձեր սննդակարգը հեշտացնելու ուղիներ:

Կախված ձեր իրավիճակից, ձեր դիետոլոգը կարող է ձեզ խորհուրդ տալ հետևյալը:

  • Ընտրեք կալիումի ցածր քանակով մթերքներ. ձեր դիետոլոգը կարող է խորհուրդ տալ ընտրել ավելի քիչ կալիում պարունակող մթերքներ: Կալիումի բարձր պարունակությամբ մթերքները ներառում են բանան, նարինջ, կարտոֆիլ, սպանախ և լոլիկ: Կալիումի ցածր պարունակությամբ մթերքների օրինակներից են խնձորը, ծաղկակաղամբը, պղպեղը, խաղողը և ելակը:
  • Խուսափեք ավելացված աղով մթերքներից. նվազեցրեք ամեն օր սննդի միջոցով ստացվող նատրիումի քանակը՝ խուսափելով ավելացված աղ պարունակող մթերքներից, ներառյալ բազմաթիվ կիսամշակված մթերքներից, ինչպիսիք են սառեցված ընթրիքները, պահածոյացված ապուրները և արագ սնունդը: Աղի ավելացված այլ մթերքները ներառում են աղի խորտիկները, պահածոյացված բանջարեղենը և վերամշակված միսն ու պանիրը:
  • Սահմանափակել ֆոսֆորը. ֆոսֆորը միներալ է, որը հայտնաբերվում է սննդամթերքներում, ինչպիսիք են ամբողջահատիկ ցորենից թխված հացը, վարսակի ալյուրը, թեփը, մուգ գույնի կոլաները, ընկույզները և գետնանուշի կարագը: Արյան մեջ չափազանց շատ ֆոսֆորը կարող է թուլացնել ոսկորները և առաջացնել մաշկի քոր: Ձեր դիետոլոգը կարող է ձեզ հատուկ առաջարկություններ տալ ֆոսֆորի վերաբերյալ, թե ինչպես սահմանափակել այն ձեր կոնկրետ իրավիճակում:

Երբ ձեր երիկամների գործունեությունը վերականգնվում է, հատուկ սննդակարգի կարիքը կարող է վերանալ, թեև առողջ սնվելը մնում է կարևոր:

Հոդվածը հրապարակվել է՝ 12-03-2023
Վերջին վերանայում՝ 06-04-2024