Skip to main content

Ինքնօգնություն - ՈւՊԳԽ

Ուշադրության պակասի գերակտիվության խանգարումը (ՈւՊԳԽ) բարդ և տարբեր երեխաների մոտ տարբեր դրսևորումներով խնդիր է, ուստի դժվար է խորհուրդներ տալ, որոնք կօգնեն յուրաքանչյուր երեխային:

Այնուամենայնիվ, ստորև ներկայացված առաջարկներից մի քանիսը կարող են օգնել ստեղծելու այնպիսի միջավայր, որտեղ ձեր երեխան կարող է հաջողության հասնել:

Երեխաները տանը

  • Ցույց տվեք ձեր երեխային շատ սեր ու ջերմություն. երեխաները պետք է լսեն, որ իրենց սիրում և գնահատում են: Միայն ձեր երեխայի վարքագծի բացասական կողմերի վրա կենտրոնանալը կարող է վնասել ձեր փոխհարաբերություններին և ազդել երեխայի ինքնավստահության և ինքնագնահատականի վրա: Եթե ձեր երեխան դժվարությամբ է ընդունում սիրո խոսքային նշանները, ժպիտը, ուսին թփթփացնելը կամ գրկախառնությունը կարող են ցույց տալ ձեր հոգատարությունը: Գտեք վարքագիծ, որի համար կարող եք պարբերաբար գովել ձեր երեխային:
  • Գտեք ինքնագնահատականը բարելավելու ուղիներ. ՈւՊԳԽ ունեցող երեխաները հաճախ լավ են անում արվեստի նախագծերը, երաժշտության կամ պարի դասերը կամ մարտարվեստի դասերը: Ընտրեք գործունեություն՝ ելնելով նրանց հետաքրքրություններից և կարողություններից: Բոլոր երեխաներն ունեն հատուկ տաղանդներ և հետաքրքրություններ, որոնք կարելի է զարգացնել: Փոքր, սակայն հաճախակի հաջողությունները նպաստում են ինքնագնահատականի ձևավորմանը:
  • Օգտագործեք պարզ բառեր և ցուցադրեք, երբ ձեր երեխային ցուցում եք տալիս. խոսեք դանդաղ և հանգիստ և եղեք շատ կոնկրետ և հստակ: Միաժամանակ տվեք միայն մեկ ցուցում: Մինչև երեխային որևէ առաջադրանք տալը ստեղծեք տեսողական շփում:
  • Բացահայտեք դժվար իրավիճակները. փորձեք խուսափել ձեր երեխայի համար դժվար իրավիճակներից, օրինակ՝ երկար շնորհանդեսների ժամանակ նստելը կամ առևտրի կենտրոններում և խանութներում գնումներ կատարելը, որտեղ բազմաթիվ ապրանքների շարանը կարող է ճնշող լինել:
  • Օգտագործեք ընդմիջումները կամ համապատասխան հետևանքները կարգապահության համար. սկսեք ամուր, սիրառատ կարգապահությունից, որը պարգևատրում է լավ վարքագիծը և հուսահատեցնում բացասական վարքագիծը: Ժամկետները պետք է լինեն համեմատաբար կարճ, բայց բավական երկար, որպեսզի ձեր երեխան վերականգնի վերահսկողությունը: Գաղափարն այն է, որ ընդհատվի և չեղարկվի վերահսկողությունից դուրս պահվածքը: Երեխաներից կարելի է նաև ակնկալել, որ կընդունեն իրենց կատարած ընտրությունների արդյունքները:
  • Աշխատեք կազմակերպվածության վրա. օգնեք ձեր երեխային, որ օգտագործի և պահպանի ամենօրյա առաջադրանքների և գործերի նոթատետր կամ աղյուսակ և համոզվեք, որ ձեր երեխան հանգիստ տեղ ունի սովորելու համար: Խմբավորեք իրերը երեխայի սենյակում և պահեք դրանք հստակ նշված վայրերում: Փորձեք օգնել ձեր երեխային պահել իր միջավայրը կազմակերպված:
  • Աշխատեք կանոնավոր ժամանակացույց պահպանել կերակուրների, ննջելու և քնելու համար. ՈւՊԳԽ ունեցող երեխաները դժվարությամբ են ընդունում և հարմարվում փոփոխություններին: Օգտագործեք մեծ օրացույց՝ նշելու հատուկ գործողությունները, որոնք առաջիկայում կլինեն և առօրյա գործերը: Խուսափեք կամ գոնե զգուշացրեք երեխաներին մի գործունեությունից մյուսին հանկարծակի անցումների մասին:
  • Խրախուսեք սոցիալական փոխհարաբերությունները. օգնեք ձեր երեխային սովորել սոցիալական հմտություններ՝ մոդելավորելով, ճանաչելով և պարգևատրելով հասակակիցների հետ դրական փոխհարաբերությունները:
  • Ամրապնդեք առողջ ապրելակերպի սովորույթները. համոզվեք, որ ձեր երեխան հանգստանում է: Փորձեք ձեր երեխային զերծ պահել գերհոգնածությունից, քանի որ հոգնածությունը հաճախ վատացնում է ՈւՊԳԽ-ի ախտանիշները: Առողջ զարգացման համար կարևոր է, որ ձեր երեխան հավասարակշռված սնվի: Ի լրումն առողջական օգուտների, կանոնավոր վարժությունը կարող է դրական ազդեցություն ունենալ վարքի վրա, երբ ավելացվում է բուժմանը:

Երեխաները դպրոցում

Իրազեկվեք ՈւՊԳԽ-ի և վերջինիս հաղթահարման ուղիների այն ամենի մասին, ինչը կարող է օգնել ձեզ և ձեր երեխային: Դուք ձեր երեխայի լավագույն պաշտպանն եք:

  • Հարցրեք դպրոցական ծրագրերի մասին. օրենքով դպրոցներից պահանջվում է ունենալ ծրագիր՝ համոզվելու համար, որ հաշմանդամություն կամ հատուկ վիճակներ ունեցող երեխաները, որոնք առնչվում են ուսման հետ, ստանան իրենց անհրաժեշտ աջակցությունը: Դրանք կարող են ներառել գնահատումը, ուսումնական պլանի ճշգրտումները, դասարանի կազմավորման փոփոխությունները, ուսուցման փոփոխված տեխնիկան, հմտությունների ուսուցումը, համակարգիչների օգտագործումը և ծնողների և ուսուցիչների միջև համագործակցության ավելացումը:
  • Զրուցեք ձեր երեխայի ուսուցիչների հետ. մնացեք սերտ հաղորդակցության մեջ ուսուցիչների հետ և աջակցիր նրանց ջանքերին՝ օգնելու ձեր երեխային դասարանում: Համոզվեք, որ ուսուցիչները ուշադիր հետևում են ձեր երեխայի աշխատանքին, տալիս են դրական արձագանքներ և ճկուն և համբերատար են: Խնդրեք, որ նրանք շատ հստակ արտահայտեն իրենց հրահանգները և ակնկալիքները:

Հոդվածը հրապարակվել է՝ 27-06-2021
Վերջին վերանայում՝ 22-04-2024