Բիպոլյար խանգարում․ ինքնօգնություն

Բիպոլյար խանգարում․ ինքնօգնություն

Ինչպես մնացած քրոնիկ հիվանդությունների, այնպես էլ բիպոլյար խանգարման ժամանակ դուք կարող եք մշակել հիվանդության վերահսկման ձեր նախագիծը։

Այն իրենից կներկայացնի ձեր «լավ զգալու» նախագիծը, որը ձեզ կօգնի, որ հստակ առանձնացնեք ձեր անհատական «դրդապատճառները» (տրիգերներ, որոնք կարող են նպաստել հիվանդության ախտանիշների վերսկսմանը կամ սաստկացմանը) և «զգուշացնող» ահազանգերը։ Ձեր այս նախագիծը կարող է ժամանակի ընթացքում փոփոխվել՝ կախված ձեր փորձից և հիվանդության ընթացքից։ Անպայման քննարկեք ձեր կազմած նախագիծը ձեր բժշկի հետ։

Կան որոշ քայլեր, որոնք կարող են օգնել ձեր հիվանդության բուժմանը։

Օրինակ, դուք կարող եք քայլեր ձեռնարկել, որ նվազեցնեք սթրեսը և կարգավորեք ձեր քունը։

Լավագույն դեպքում, ձեր ինքնօգնությունը պետք է կազմակերպեք ու իրագործեք ոչ թե միայն դուք, այլ՝ ներգրավվեն ձեր ընտանիքի բոլոր անդամները։ Նրանք պետք է հստակ իմանան, թե ինչ կարելի է անել ձեր երկբևեռ հիվանդության յուրաքանչյուր փուլում։

Այլ խորհուրդներից են՝

  • միանալ տեղային համայնքային խմբերին, օրինակ՝ մարզական ակումբներ, գրքասերների ակումբ, եկեղեցի և այլն
  • թույլ տալ, որ ձեզ հարազատ ու մոտիկ մարդիկ տեղեկանան ձեր հիվանդության մասին, քանի որ դա կօգնի, որ ավելանա ձեզ օժանդակող մարդկանց թիվը
  • հետևել ձեր ընդհանուր առողջական վիճակին, որի առաջին քայլն առողջ ապրելակերպին անցնելն է՝ կանոնավոր վարժանքներ և առողջ սննդակարգ։

Հոդվածը վերանայվել է՝ 02-02-2021