Փորկապություն. կանխարգելում

Փորկապություն. կանխարգելում

Փորկապության կանխարգելման համար կարող եք ձեռնարկել որոշ միջացառումներ:

Ստորև ներկայացվում են մի շարք քայլեր, որոնք կարող են օգնել քրոնիկ փորկապությունից խուսափելուն:

  • Սննդակարգում ներառե՛ք բջջանքով հարուստ սննդամթերքների մեծ քանակներ, ներառյալ՝ ոլոռազգիներ, բանջարեղեններ, մրգեր, ամբողջահատիկավոր փաթիլներ և նմանատիպ այլ սննդատեսակներ:
  • Սահմանափակե՛ք մշակված սննդամթերքների (կարող են պարունակել քիչ քանակով բջջանք), կաթնամթերքների և մսամթերքների օգտագործումը:
  • Առատորեն խմե՛ք հեղուկներ:
  • Եղե՛ք հնարավորինս ֆիզիկապես ակտիվ և փորձեք ֆիզիկական վարժանքները դարձնել կանոնավոր:
  • Փորձեք կառավարել սթրեսը:
  • Մի՛ անտեսեք կղազատման կտրուկ կարիքը:
  • Փորձե՛ք ստեղծել աղիների գործունեության կանոնավոր օրակարգ, հատկապես մեծ ճաշեր ընդունելուց հետո:
  • Համոզվեք, որ աստիճանաբար պինդ սննդամթերքների անցնող ձեր մանկահասակ երեխան սննդով ստանում է բավարար քանակի բջջանք:

Եթե այս քայլերն օգուտ չեն տալիս, դիմեք ձեր բժշկին։ Նա կարող է ավելացնել այլ միջոցներ և գուցե նշանակի որոշ լուծողական դեղեր։

Հոդվածը վերանայվել է՝ 10-05-2021