Գրադարան

Փորկապություն. կանխարգելում

Փորկապություն. կանխարգելում

Time Read 1 րոպե

Հետևյալ խորհուրդները կարող են օգնել ձեզ, որ խուսափեք քրոնիկ փորկապության զարգացումից:

  • Ձեր սննդակարգում ներառեք մեծ քանակությամբ բջջանք (մանրաթելեր) պարունակող մթերքներ, այդ թվում՝ լոբի, բանջարեղեններ, մրգեր և ամբողջահատիկավոր հացազգիներ:
  • Կերեք քիչ քանակով մթերքներ, որոնք պարունակում են բջջանքի քիչ քանակներ, ինչպիսիք են վերամշակված մթերքները, կաթնամթերքն ու մսամթերքը:
  • Խմեք շատ հեղուկներ:
  • Մնացեք հնարավորինս ակտիվ և փորձեք կանոնավոր ֆիզիկական վարժանքներ անել:
  • Փորձեք կառավարել սթրեսը:
  • Մի՛ անտեսեք կղազատման կարիքը կամ ցանկությունը:
  • Փորձեք ստեղծել աղիների դատարկման կանոնավոր գրաֆիկ, հատկապես ճաշելուց հետո:
  • Համոզվեք, որ երեխաները, ովքեր սկսում են պինդ սնունդ ուտել, իրենց սննդակարգում շատ բջջանք են ստանում:

Հոդվածը տեղադրվել է՝ 10-05-2021 վերանայվել է՝ 07-11-2023

Հեղինակ

Հեղինակային բոլոր իրավունքները պատկանում են Մեդեքսին։

Մեդեքս-հեղինակների մասին
Մեր կայքի հոդվածները պատրաստվում են տարբեր ոլորտների փորձառու բժիշկների և առողջապահության մասնագետների կողմից՝ օգտագործելով բժշկագիտության վերջին տվյալները և լավագույն փորձը:

Նույն այս թեմայով