Դեմենցիա. կանխարգելում

Դեմենցիա. կանխարգելում

Դեմենցիան լիարժեք կանխարգելող միջոցներ չկան, սակայն կան քայլեր, որոնք կարող են որոշակի օգտակար ազդեցություն ունենալ։

Ձեզ ենք ներկայացնում դրանցից ամենակարևորները, որոնք կարող են դանդաղեցնել կամ հետաձգել դեմենցիայի զարգացումը:

  • Պահե՛ք ձեր ուղեղն ակտիվ. ուղեղի գործունեությունը խթանող գործերը, օրինակ՝ ընթերցանությունը, խաչբառ լուծելը, շախմատ խաղալը և նմանատիպ այլ ինտելեկտուալ զբաղմունքները կարող են «մարզել» ուղեղը և հետաձգել դեմենցիայի զարգացումը
  • Եղե՛ք ֆիզիկապես և սոցիալապես ակտիվ. ակտիվ կյանքով ապրելը նույնպես կարող է որոշակիորեն հետաձգել դեմենցիայի սկիզբը կամ մեղմացնել վերջինիս նշանները։ Աշխատեք շաբաթվա ընթացքում առնվազն 150 րոպե տրամադրել ֆիզիկական ակտիվությանը։ Մի կտրեք ձեր սոցիալական կապերը:
  • Դադարեցրեք ծխելը. ծխախոտի ծուխը տարիների ընթացքում նպաստում է արյունատար անոթների, այդ թվում՝ ուղեղը սնուցող անոթների պատի վնասմանը, աթերոսկլերոզի առաջացմանը։ Հակառակը, ծխախոտից ձերբազատվելը նպաստում է դեմենցիայի առաջացման ռիսկի կրճատմանը և ընդհանուր առողջական վիճակի բարելավմանը։
  • Ստացե՛ք վիտամին D. տարբեր հետազոտություններով ստացվել են որոշակի ապացույցներ այն մասին, որ վիտամին D-ի դեֆիցիտը կարող է բարձրացնել Ալցհեյմերի հիվանդության և դեմենցիայի այլ տեսակների զարգացման հավանականությունը։ Դուք կարող եք ստանալ բավարար չափով վիտամին D այս վիտամինով հարուստ մթերքներից, հավելումներից և արևի ճառագայթներից։
  • Կարգավորե՛ք ձեր արյան ճնշումը. բարձր արյան ճնշումը (հիպերտենզիա) բարձրացնում է դեմենցիայի զարգացման ռիսկը, ուստի գերճնշման կարգավորումը կարող է հետաձգել դեմենցիայի սկիզբը։
  • Պահպանե՛ք առողջ սննդակարգ. առողջ սննդակարգը բարելավում է ընդհանուր առողջական վիճակը և նվազեցնում դեմենցիայի զարգացման հավանականությունը։

Հոդվածը վերանայվել է՝ 25-04-2021