Դեմենցիա. կանխարգելում

Դեմենցիա. կանխարգելում
Անգլերեն անվանումը՝ Dementia Prevention

Դեմենցիան լիարժեք կանխարգելող միջոցներ չկան, սակայն կան որոշ քայլեր, որոնք կարող են որոշակի օգտակար ազդեցություն ունենալ։

Ձեզ ենք ներկայացնում որոշ միջոցներ, որոնք կարող են դանդաղեցնել կամ հետաձգել դեմենցիայի զարգացումը:

  • Պահեք ձեր ուղեղն ակտիվ. ուղեղի գործունեությունը խթանող գործերը, օրինակ՝ ընթերցանությունը, խաչբառներ լուծելը և նմանատիպ այլ զբաղմունքները կարող են «մարզել» ուղեղը և հետաձգել դեմենցիայի զարգացումը
  • Եղեք ֆիզիկապես և սոցիալապես ակտիվ. ակտիվ կյանքով ապրելը նույնպես կարող է որոշակիորեն հետաձգել դեմենցիայի սկիզբը կամ մեղմացնել վերջինիս նշանները։ Աշխատեք շաբաթվա ընթացքում առնվազն 150 րոպե տրամադրել ֆիզիկական ակտիվությանը։ Մի կտրեք ձեր սոցիալական կապերը:
  • Դադարեցրեք ծխելը. ծխախոտի ծուխը տարիների ընթացքում նպաստում է արյունատար անոթների, այդ թվում՝ ուղեղը սնուցող անոթների պատի վնասմանը, աթերոսկլերոզի առաջացմանը։ Հակառակը, ծխախոտից ձերբազատվելը նպաստում է դեմենցիայի առաջացման ռիսկի կրճատմանը և ընդհանուր առողջական վիճակի բարելավմանը։
  • Ստացեք վիտամին D. տարբեր հետազոտություններով ստացվել են որոշակի ապացույցներ այն մասին, որ վիտամին D-ի դեֆիցիտը կարող է բարձրացնել Ալցհեյմերի հիվանդության և դեմենցիայի այլ տեսակների զարգացման հավանականությունը։ Դուք կարող եք ստանալ բավարար չափով վիտամին D այս վիտամինով հարուստ մթերքներից, հավելումներից և արևի ճառագայթներից։
  • Կարգավորեք ձեր արյան ճնշումը. բարձր արյան ճնշումըբարձր արյան ճնշումը բարձրացնում է դեմենցիայի զարգացման ռիսկը, ուստի գերճնշման կարգավորումը կարող է որոշակիորեն հետաձգել դեմենցիայի սկիզբը։
  • Պահպանեք առողջ սննդակարգ. առողջ սննդակարգը բարելավում է ձեր ընդհանուր առողջական վիճակը և նվազեցնում դեմենցիայի զարգացման հավանականությունը։

Հոդվածը վերանայվել է՝ 18-06-2019