Էկզեմա. կանխարգելում

Էկզեմա. կանխարգելում
Անգլերեն անվանումը՝ Eczema Prevention

Էկզեմայի կանխարգելումն ընդհանուր առմամբ ներառում է այն միջոցները, որոնք առավելագույնս նվազեցնում են մաշկի գրգռումը։

Էկզեմայի լիարժեք կանխարգելում գոյություն չունի։ Սակայն կան միջոցներ, որոնք կարող են կանխարգելել մաշկաբորբի սրացումը («բռնկումը») և նվազեցնել լոգանքի չորացնող ազդեցությունները։

  • Օրական առնվազն երկու անգամ խոնավացրեք ձեր մաշկը. Օգտագործեք չեզոք՝ արոմատիկ և այլ նյութեր չպարունակող քսուքներ, լոսյոններ կամ մանկական վազելին։
  • Փորձեք ճանաչել այն տրիգերները, որոնք սրացնում են ձեր հիվանդությունը. մաշկային ռեակցիան վատթարացնող գործոններից են քաղցր սնունդը, սթրեսը, գիրությունը, օճառները, լվացող հեղուկները, կեղտը և փոշին։ Նվազեցրեք այս գործոնների հետ ձեր շփումը։ Նորածինների և երեխաների էկզեման կարող է սրանալ որոշ սննդամթերքներից՝ ձու, կաթ, սոյա և հացազգիներ։ Զրուցեք ձեր երեխայի մանկաբույժի հետ այն մասին, թե ինչպես կարելի է ճանաչել ձեր երեխայի հնարավոր սննդային ալերգենները։
  • Կրճատեք ձեր լոգանքի կամ ցնցուղ ընդունելու ժամանակահատվածը. Լոգանքի ժամանակ շփումը ջրի հետ նվազեցրեք մինչև 10-15 րոպեի։ Օգտվեք գոլ, ոչ թե տաք (առավել ևս՝ շատ տաք) ջրից։
  • Օգտագործեք միայն նուրբ օճառներ. Դեզադորանտային կամ հակաբակտերիային օճառները կարող են հեռացնել ձեր մաշկի բնական ճարպերը և չորացնել ձեր մաշկը։
  • Չորացրեք ձեզ զգուշորեն. Օգտագործեք փափուկ սրբիչներ և այն հպեք ձեր մարմնին, այլ ոչ թե քսեք մաշկին կամ տրորեք։ Վերջում չմոռանաք օծել ձեր մաշկը խոնավացնող քսուքով։

Հոդվածը վերանայվել է՝ 05-05-2019