Էկզեմա. կանխարգելում

Էկզեմա. կանխարգելում

Ատոպիկ դերմատիտի կամ էկզեմայի կանխարգելումն ընդհանուր առմամբ ներառում է այն միջոցները, որոնք առավելագույնս նվազեցնում են մաշկի գրգռումը։

Իրականում ատոպիկ դերմատիտի լիարժեք կանխարգելում գոյություն չունի։ Սակայն կան միջոցներ, որոնք կարող են կանխարգելել մաշկաբորբի սրացումը (բռնկումը) և նվազեցնել լոգանքի չորացնող ազդեցությունները։

  • Օրական առնվազն երկու անգամ խոնավացրե՛ք մաշկը. օգտագործեք չեզոք՝ արոմատիկ և այլ նյութեր չպարունակող քսուկներ, լոսյոններ կամ մանկական վազելին։
  • Փորձե՛ք գտնել այն գործոնները, որոնք սրացնում են հիվանդությունը և խուսափե՛ք դրանցից. մաշկային ռեակցիան վատթարացնող գործոններից են քաղցրավենիքները, սթրեսը, գիրությունը, օճառները, լվացող հեղուկները, կեղտը և փոշին։ Նվազեցրեք այս գործոնների ազդեցությունը։ Նորածինների և երեխաների շրջանում հիվանդության սրացում կարող են առաջացնել որոշ սննդամթերքներ՝ ձու, կաթ, սոյա և հացազգիներ։ Զրուցեք երեխայի բժշկի հետ այն մասին, թե ինչպես գտնել երեխայի հնարավոր սննդային ալերգենները։
  • Կրճատեք լոգանքի կամ ցնցուղ ընդունելու ժամանակահատվածը. սահմանափակեք ջրի հետ շփումը մինչև 10-15 րոպեի։ Օգտագործեք գոլ, այլ ոչ թե տաք (առավել ևս՝ շատ տաք) ջուր։
  • Ընդունեք սպիտակեցնող նյութերով լոգանք. Մաշկաբանության ամերիկյան ակադեմիան սպիտակեցնող նյութերով լոգանքը խորհուրդ է տալիս որպես հիվանդության սրացումների կանխարգելմանն օգնող միջոց: Նոսրացված սպիտակեցնող նյութերով (118 մլ սպիտակեցնող լուծույթը, այլ ոչ թե կոնցենտրատը 151 լիտր գոլ ջրին հարաբերակցությամբ) լոգանքը կրճատում է մաշկի վրա առկա բակտերիաների թիվը: Կարող եք ամբողջ մարմնով սուզվել ստացված լուծույթի մեջ կամ մտցնել միայն ախտահարված շրջանը՝ պահելով 10 րոպե: Մի փորձեք սուզել գլուխը: Կրկնեք այսպիսի լոգանքները ոչ ավելի հաճախ, քան շաբաթական 2 անգամ:
  • Օգտագործեք միայն նուրբ օճառներ. ընտրեք թույլ օճառներ: Հոտավետ կամ հակաբակտերիալ օճառները կարող են հեռացնել բնական ճարպերը և չորացնել մաշկը։
  • Չորացրեք ձեզ զգուշորեն. օգտագործեք փափուկ սրբիչներ և սրբիչը հպեք մարմնին, այլ ոչ թե շփեք կամ տրորեք մաշկը։ Վերջում օծեք մաշկը խոնավացնող քսուքով։

Հոդվածը վերանայվել է՝ 09-07-2021