Էկզեմա. ինքնօգնություն


Ընթերցելը կպահանջի 2 րոպե  |  Անգլերեն անվանումը. Eczema Self-Help

Eczema Selfhelp

Էկզեման մաշկի չորությամբ և խիստ քորով ուղեկցվող քրոնիկ հիվանդություն է։

Այն, որ էկզեման «քրոնիկ» է, նշանակում է, որ հիվանդությունը կարող է շարունակվել տարիներ շարունակ՝ այս ընթացքում ունենալով բազմաթիվ սրացումներ («բռնկումներ»)։ Ինչպես էկզեմայի ընթացքը, այնպես էլ «բռնկումների» ուժգնությունը կախված են ոչ միայն բուժումից, այլև՝ ձեր ինքնախնամքից։ Կկարողանա՞ք խուսափել էկզեմայի տրիգերներից (հիվանդության սրացմանը նպաստող գործոններ), եթե այո, ուրեմն դուք զգալի կերպով կօգնեք ինքներդ ձեզ։

Այն, ինչ ներկայացնում ենք ձեզ, բնավ չի կարող փոխարինել էկզեմայի բուժմանը։ Սակայն այս հմտությունները կօգնեն ձեզ, որպեսզի բուժումը դառնա առավել արդյունավետ։

  1. Խոնավացրեք ձեր մաշկն առնվազն օրական երկու անգամ կամ ավելի հաճախ, եթե դրա կարիք կա։ Ամենահասարակ մեթոդը մաշկի ախտահարված շրջանին թաց բինտ կամ թրջոց դնելն է։ Կան նաև հատուկ խոնավացնող քսուքներ կամ յուղեր։
  2. Մաշկի խնամքի, խոնավացնող քսուք կամ յուղ ընտրելիս առաջնորդվեք «որքան քիչ են բաղադրիչներն, այնքան ավելի լավ» սկզբունքով։ Անպայման ուշադրություն դարձրեք այդ միջոցի պիտակին։ «Բնական» գրված լինելը դեռ չի նշանակում, որ այն կարող է մաշկը չգրգռել։
  3. Ընտրեք չեզոք, այլ ոչ թե բուրավետ (արոմատիզացված) կամ դեզադորանտային, թեկուզ՝ «բնական անուշահոտ» մաշկի խնամքի միջոցներ։ Դրանք բոլորն էլ պարունակում են քիմիական նյութեր, որոնք կարող են գրգռել ձեր մաշկը։
  4. Աշխատեք արևի ուղիղ ճառագայթների տակ չմնալ։
  5. Անտանելի քորը կարելի է հանգստացնել սառեցնող միջոցներով կամ սառը թրջոցներով։ Սառեցնող միջոցներից կարող եք օգտագործել սառցե պարկը կամ մաքուր բարակ սրբիչով փաթաթած սառցե խորանարդիկները։ Հիշեք, որ դրանք ոչ թե անմիջապես պետք է հպել ախտահարված մաշկին, այլ՝ միայն բարակ և մաքուր սրբիչի միջոցով։
  6. Խուսափեք արհեստական կամ բրդե կտորից ու դրանցից կարված հագուստներից՝ ներքնաշոր, ձեռնոց և մաշկի հետ շփվող այլ հագուստ։ Դրա փոխարեն օգտագործեք բամբակե նուրբ հագուստ։
  7. Կրճատեք լոգանքի կամ ցնցուղի ժամանակը մինչև 10-15 րոպե։ Վերջում սրբվեք զգուշությամբ՝ փափուկ սրբիչը հպելով, այլ ոչ թե քսելով ձեր մաշկին։ Մաշկը չորացնելուց հետո օծեք ձեր մաշկը խոնավացնող միջոցով։
  8. Խուսափեք շատ տաք ջրից (լոգանք, ցնցուղ, ձեռքերի լվացում, սպասքի լվացում և այլն)։ Դրա փոխարեն օգտագործեք գոլ ջուր։ Խոհանոցային և մաքրության այլ գործեր կատարելիս կրեք ձեռնոցներ, որպեսզի սահմանափակեք ջրի և լվացող հեղուկների հետ ձեր մաշկի շփումը։
  9. Խուսափեք մանրէասպան և արոմատիզացված օճառներից։ Անցեք մանկական հիպոալերգիկ կամ չեզոք օճառներին։
  10. Խուսափեք սթրեսից կամ սթրեսածին իրավիճակներից։ Սթրեսը կարող եք մեղմացնել ռելաքսացիայի մեթոդներով, շնչառական վարժություններով, զբոսանքով, ընթերցանությամբ կամ ձեր սիրած գործերով զբաղվելով։
  11. Օգտագործեք բուրավետություններից ու ներկանյութերից զերծ մաքրող կամ լվացքի միջոցներ։ Լվացած հագուստը սովորականից երկար պարզաջրեք։
  12. Խուսափեք հիստոնային սպիտակուցներով հարուստ և բնականում «քոր առաջացնող» սննդամթերքներից՝ լոլիկ, շոկոլադ, ալկոհոլ, խեցգետնազգիներ, թթված կամ մարինացված սնունդ, հասած պանիր, ծխեցրած կամ ապխտած միս։
  13. Փորձեք խուսափել թունաքիմիկատներով հարուստ մրգերից ու բանջարեղեններից։ Փնտրեք «էկո» ապրանքներ։
  14. Պահեք ձեր սենյակի ջերմաստիճանը նորմալ, այլ ոչ թե շատ «տաք» թվերի վրա։ Ձեր սենյակում տեղադրեք օդը խոնավացնող սարք: Պարբերաբար օդափոխեք սենյակը։
  15. Մի ծխեք և թույլ մի տվեք, որպեսզի ծխեն ձեր բնակարանում կամ աշխատասենյակում։
  16. Խուսափեք դեմքի մաշկը գրգռող սուր հոտով օծանելիքներից։

2018 © Medex.am | Նյութից մեջբերումներ կատարելիս հղումը Medex.am-ին պարտադիր է:

Հետաքրքրե՞ց. ծանոթացեք նույն թեմայով այլ նյութերին


→   Էկզեմա. կանխարգելում
→   Էկզեմա
→   Էկզեմա. բուժում
→   Էկզեմա. ախտորոշում
→   Էկզեմա. ախտանիշներ
→   Էկզեմա. պատճառներ