Սրտամկանի ինֆարկտ. ինքնօգնություն

Սրտի առողջական վիճակը բարելավելուն կարող են օգնել հետևյալ տնային և ապրելակերպային միջոցառումները:

Ընդ որում, առողջ ապրելակերպի միջոցառումները ոչ միայն կանխարգելում են սրտամկանի ինֆարկտի ռիսկը, այլև բարերար ազդեցություն թողնում սրտամկանի վերականգնման վրա և նպաստում բուժման արդյունավետության բարձրացմանը:

Այս նպատակներից ելնելով, եթե ձեզ մոտ ախտորոշվել է սրտամկանի ինֆարկտ կամ ունեք սրտային բարձր ռիսկ, ապա կարող եք՝

  • դադարեցնել ծխելը (եթե ծխող եք), որը թերևս սրտի առողջական վիճակը բարելավող ամենակարևոր բանն է
  • հաճույք ստանալ առողջ սննդակարգից, այդ թվում խուսափել կամ սահմանափակել մեծ քանակով հագեցած ճարպեր, «տրանս»-ճարպեր, աղ և շաքար պարունակող սնունդը՝ վերջինս փոխարինելով ամբողջահատիկավորներով, մրգերով, բանջարեղեններով և դյուրամարս սպիտակուցներով (օրինակ՝ ձկնեղեն և ընդեղեններ)
  • լինել ֆիզիկապես ակտիվ (առաջին ամիսն՝ անպայման բժշկի հսկողությամբ)՝ նպատակ դնելով հասնել շաբաթական առնվազն 5 օր 30 րոպեանոց չափավոր ծանրաբեռնվածության վարժանքներին (արագ քայլք և այլն)
  • հսկել զարկերակային ճնշումը և արյան խոլեսթերինը՝ պարբերաբար այցելելով ձեր բժշկին և պատշաճ կերպով ընդունել ձեզ նշանակած դեղերը
  • եթե ունեք դիաբետ (շաքարախտ), պետք է բժշկի հսկողությամբ կայունացնել արյան գլյուկոզի մակարդակը նորմալ՝ ոչ-դիաբետիկ միջակայքում:
  • կարգավորել ձեր քաշը և պահպանել մարմնի նորմալ զանգված
  • կառավարել սթրեսը և պահպանել հոգեբանական և սոցիալական առողջությունը:

Հոդվածը վերանայվել է՝ 24-01-2023