Թութք. կանխարգելում

Թութք. կանխարգելում

Թութքի (հեմորոյ) առաջացման ռիսկը կարելի է նվազեցնել՝ կանխարգելելով փորկապությունը և կարգավորելով ձեր մարմնի կշիռը։

Փորկապության կանխարգելում

Փորկապությունը մի վիճակ է, երբ ձեր աղիների պարունակությունը պնդացած է, որի պատճառով դրանց դատարկվելու (կղելու) պրոցեսը դժվարացած է, ինչը ստիպում է, որ դուք զուգարանում ավելի երկար ժամանակ անցկացնեք և կղելու համար լրացուցիչ ջանքեր գործադրեք։

Փորկապություն կարող է առաջանալ բոլորի մոտ, սակայն ավելի հաճախ հանդիպում է հղի կանանց և մեծ տարիքով մարդկանց շրջանում։

Փորկապությունը կանխարգելելու համար՝

  • փոփոխեք ձեր սննդակարգը և ձեր սնունդը հարստացրեք մեծ քանակով բջջանք պարունակող սննդամթերքներով
  • զուգահեռաբար՝ մեծացրեք խմվող ջրի քանակը
  • եղեք ֆիզիկապես ակտիվ
  • փորձեք դատարկել ձեր աղիները միայն այն ժամանակ, երբ դրա ցանկությունը կա և «ժամեր» չանցկացնել զուգարանում
  • փորձեք աղիները դատարկելիս (կղելիս) ավելորդ ջանքեր չգործադնել
  • խուսափեք այնպիսի դեղերից, որոնք կարող են իրենք դառնալ փորկապության պատճառ (օրինակ՝ կոդեին պարունակող դեղեր)
  • աշխատեք նստած վիճակում երկար ժամանակ չանցկացնել (օրինակ՝ համակարգչի դիմաց)։

Մարմնի առողջ կշռի պահպանում

Թութքի առաջացմանը նպաստող մեկ այլ գործոն կարող է դառնալ մարմնի հավելյալ կշիռը։

Ձեր մարմնի կշիռը կարգավորելուն կարող են մեծապես օգնել ֆիզիկական ակտիվությունը, սննդակարգում ճարպերի քանակը նվազեցնելը և ալկոհոլի օգտագործման սահմանափակումը։

Դուք կարող եք ճշտել, թե արդյոք ձեզ մոտ կա՞ ավելցուկային կշիռ՝ ստուգելով ձեր մարմնի զանգվածի գործակիցը։

Հոդվածը վերանայվել է՝ 02-02-2021