Երկաթ-դեֆիցիտային անեմիա. կանխարգելում

Երկաթ-դեֆիցիտային անեմիա. կանխարգելում

Դուք կարող են կրճատել երկաթ-դեֆիցիտային անեմիայի ռիսկը՝ ընտրելով երկաթով հարուստ սննդամթերքներ:

Ընտրե՛ք երկաթով հարուստ սննդամթերքներ

Երկաթով հարուստ սննդամթերքներից են՝

  • «կարմիր» միս և «փորոտիք» (լյարդ). «կարմիր» կոչվում է կաթնասունների միսը, որը հում վիճակում ունի կարմիր գույն (օրինակ՝ խոզի կամ տավարի միս)
  • ծովամթերք
  • ոսպ և լոբի
  • մուգ կանաչատերև բանջարեղեններ՝ սպանախ, բրոկոլի և այն
  • երկաթով հարստացված փաթիլներ, չթեփազերծված (ամբողջահատիկ) ցորեն և շագանակագույն բրինձ, հաց և մակարոնեղեն
  • սիսեռ
  • թռչնամիս և ձու:

Դուք ավելի շատ երկաթ ստանում եք մսից, քան այլ աղբյուրներից: Ուստի, եթե նախընտրում եք ոչ կենդանական սննդակարգ, ուրեմն կարիք ունեք ստանալու համարժեք չափով երկաթով հարուստ բուսական ծագման սննդամթերքներ:

Իմացե՛ք ավելին երկաթով հարուստ սննդամթերքների մասին:

Ընտրե՛ք վիտամին C-ով հարուստ սննդամթերքներ

Դուք կարող եք խթանել աղիներից երկաթի ներծծումը, եթե ձեր սննդակարգում ավելացնեք վիտամին C-ով հարուստ մթերքներ:

Վիտամին C կա հետևյալ սննդամթերքներում՝

  • ցիտրուսային հյութեր, օրինակ՝ նարնջի հյութ
  • ցիտրուսային մրգեր՝ նարինջ, լայմ և կիտրոն
  • բրոկոլի
  • գրեյպֆրութ
  • սև հաղարջ և այլ հատապտուղներ
  • կիվի
  • սպանախ
  • կաղամբ
  • սեխ
  • կարմիր, դեղին և կանաչ բիբար (պղպեղ)
  • ելակ
  • մանդարին
  • լոլիկ:

Իմացե՛ք ավելին վիտամին C-ով հարուստ սննդամթերքների մասին:

Երկաթ-դեֆիցիտային անեմիայի կանխարգելումը նորածինների մոտ

Նորածինների մոտ երկաթ-դեֆիցիտային անեմիան կանխարգելելու համար շարունակեք կրծքով կերակրումը կամ, հակառակ դեպքում, տվեք երկաթով հարստացված սննդային խառնուրդներ, քանի դեռ չի լրացել նրանց մեկ տարեկանը: Կովի կաթը չի համարվում երկաթի լավ աղբյուր և մինչև 1 տարեկան նորածիններին խորհուրդ չի տրվում: Լրացուցիչ խորոհուրդներ կարող եք ստանալ ձեր բժշկից:

Հոդվածը վերանայվել է՝ 13-04-2021