Թոքի քաղցկեղ. կանխարգելում

Թոքի քաղցկեղ. կանխարգելում
Անգլերեն անվանումը՝ Lung Cancer Prevention

Թոքի քաղցկեղի կանխարգելման ամենաարդյունավետ մեթոդը ծխախոտ չօգտագործելն է կամ, եթե ծխող եք, դրանից շուտափույթ ձերբազատվելը

Ծխախոտի մերժում

Եթե դուք ծխող եք, ապա ծխախոտից ազատվելը կարող է նվազեցնել ոչ միայն թոքի կամ այլ տեղակայման քաղցկեղների, այլև մի շարք քրոնիկ ծանր հիվանդությունների առաջացման հավանականությունը:

Ընդ որում, ծխելը դադարեցնելու օգուտները երբեք չեն զրոյանում, եթե դուք նախկինում եղել եք երկար տարիների ծխախոտ օգտագործող: Ծխախոտի ծխից ազատ կյանքի անցման օգուտները սկսվում են արդեն իսկ մի քանի ժամ անց, իսկ քաղցկեղների ռիսկը տարեց տարի ավելի ու ավելի է նվազում՝ 10 տարի անց կրճատվելով շուրջ 50%-ով:

Ծխելը դադարեցնելու մեթոդների մասին օգտակար տեղեկություններ ու խորհուրդներ կարող է տրամադրել ձեր բժիշկը:

Սննդակարգ

Հետազոտությունները վկայում են, որ ճարպերից աղքատ և բջջանքով հարուստ սնունդը, որը ներառում է օրվա ընթացքում առնվազն 5 չափաբաժին թարմ մրգեր, բանջարեղեններ և ամբողջական հացահատիկային սննդատեսակներ, կարող է օգնել ինչպես թոքերի, այնպես էլ այլ տեղակայման քաղցկեղների ու սրտանոթային հիվանդությունների առաջացման ռիսկի նվազեցմանը:

Ֆիզիկական ակտիվություն և վարժանքներ

Կան հստակ գիտական տվյալներ այն մասին, որ կանոնավոր ֆիզիկական վարժանքները կարող են նվազեցնել ոչ միայն թոքի, այլև այլ տեսակի քաղցկեղների զարգացման ռիսկը:

Ուստի, մենք խորհուրդ ենք տալիս յուրաքանչյուր օր առնվազն 60 րոպե տրամադրել ֆիզիկական չափավոր ծանրաբեռնվածությամբ վարժանքներին:

Հոդվածը վերանայվել է՝ 21-04-2019