Դեղամիջոցների գերօգտագործման գլխացավ

​Դեղամիջոցների գերօգտագործման գլխացավերը կամ «կողոպտման» գլխացավերն առաջանում են գլխացավերի, օրինակ՝ միգրենի «նոպաների» բուժման դեղերի կանոնավոր երկարատև օգտագործման պատճառով:

Գլխացավի այս առանձնահատուկ տեսակն անվանում են նաև «դեղամիջոցների ընդունումից առաջացած գլխացավ»։

Սովորական ցավազրկողները մեղմացնում են ժամանակ առ ժամանակ անհանգստացնող գլխացավերը: Սակայն, եթե դրանք ընդունեք շաբաթական ավելի քան մի քանի օրվա ընթացքում, նույն դեղերը կարող են նպաստել դեղամիջոցների գերօգտագործման գլխացավերի առաջացմանը:

Եթե ունեք որևէ գլխացավի հիվանդություն, ցավազրկման նպատակով ընդունած ցանկացած դեղամիջոց կարող է առաջացնել «կողոպտման» գլխացավեր: Սակայն, եթե չունեք գլխացավի հիվանդություն, այլ հիվանդության կապակցությամբ (օրինակ՝ հոդաբորբ) կանոնավոր կերպով ցավազրկողների օգտագործումը չի առաջացնի դեղամիջոցների գերօգտագործման գլխացավեր։

Դեղամիջոցների գերօգտագործման գլխացավերը սովորաբար անհետանում են, երբ դադարեցնում եք ցավազրկողների օգտագործումը: Բժիշկը կարող է օգնել, որ ցավազրկողներից հրաժարվելու ժամանակաշրջանն անցնի առավելագույնս հարթ և առանց ձեր գլխացավերի սաստկացման:

Հոդվածը վերանայվել է՝ 30-03-2021