Խուճապի նոպա և խուճապային խանգարում. ինքնօգնություն

Խուճապի նոպա և խուճապային խանգարում. ինքնօգնություն

Եթե մասնագիտական բուժումը զգալիորեն բարելավում է խուճապի նոպաները և խուճապային խանգարումը, ինքնօգնության և տնային միջոցները կարող են օգնել ախտանիշների կառավարմանը:

  • Մնացե՛ք հավատարիմ բուժման ծրագրին. վախերը դիմակայելը դժվարին գործ է, սակայն բուժումը կարող է օգնել, որ խուճապային խանգարումը չհարկադրի, որ որպես պատանդ մնաք տանը փակված վիճակում:
  • Միացե՛ք աջակցության խմբերին. խուճապի նոպաներ կամ խուճապային խանգարում ունեցող մարդկանց հետ շփումները թույլ են տալիս սովորել նույն խնդիրներն ունեցողով մարդկանցից և կիսվել վախերի և տագնապի հաղթահարման անհատական փորձով:
  • Խուսափե՛ք կոֆեինից, ալկոհոլից, ծխելուց և ակումբային (ժամանցային) թմրամիջոցներից. այս բոլորը կարող են խթանել կամ վատթարացնել խուճապի նոպաները:
  • Կիրառե՛ք սթրեսի վերահսկման և թուլացման մեթոդներ. օրինակ, յոգան, խոր շնչառությունը և հարաճուն մկանային թուլացումը կարող են օգնել, որ ազատվեք տագնապային մտքերից:
  • Դարձե՛ք ֆիզիկապես ակտիվ. աերոբիկ ակտիվությունը կարող է ցրել ներքին լարվածությունը և բարելավել տրամադրությունը:
  • Կարգավորե՛ք քունը. բավարար տևողության և որակի քունը օգնում է, որ ցերեկային ժամերին լինեք ակտիվ, այլ ոչ թե քնկոտ:

Հոդվածը վերանայվել է՝ 24-06-2021