Գրադարան

Ռեկտոցելե. ինքնօգնություն

Ռեկտոցելե. ինքնօգնություն

Time Read 1 րոպե

Երբեմն ինքնօգնության միջոցները կարող են ձեզ ազատել պրոլապսի ախտանիշներից:

Դուք կարող եք փորձել՝

  • կատարել Կեգելի վարժություններ՝ կոնքային մկաններն ամրապնդելու համար
  • խուսափել փորկապությունից՝ ուտելով բջջանքի (բջջանյութի) մեծ քանակներ պարունակող սնունդ, խմելով շատ հեղուկներ և, անհրաժեշտության դեպքում, ընդունելով բջջանքային հավելումներ
  • խուսափել կղազատելիս մեծ ջանքեր գործադնելուց
  • խուսափեք ծանր առարկաներ բարձրացնելուց
  • վերահսկել ձեր հազը, այդ թվում՝ թողնել ծխելը, եթե ծխող եք
  • հասնել և պահպանել առողջ քաշը:

Կեգելի վարժություններ

Կեգելի վարժություններն ամրացնում են կոնքի հատակի մկանները: Ուժեղ կոնքի հատակն ավելի լավ օժանդակություն է տրամադրում փոքր կոնքի օրգաններին: Այն նաև կարող է թեթևացնել արտափքման ախտանիշները, որոնք կարող են առաջացնել հետին հեշտոցային պրոլապսը:

Իմացե՛ք ավելին Կեգելի վարժությունների մասին:

Բուժում      

Հոդվածը տեղադրվել է՝ 23-11-2023 վերանայվել է՝ 23-11-2023

Հեղինակ

Հեղինակային բոլոր իրավունքները պատկանում են Մեդեքսին։

Մեդեքս-հեղինակների մասին
Մեր կայքի հոդվածները պատրաստվում են տարբեր ոլորտների փորձառու բժիշկների և առողջապահության մասնագետների կողմից՝ օգտագործելով բժշկագիտության վերջին տվյալները և լավագույն փորձը:

Նույն այս թեմայով