Փսխում. կանխարգելում

Փսխում. կանխարգելում

Փսխման կանխարգելման լավագույն ճանապարհը չհիվանդանալն է:

Որպեսզի որևէ վիրուսով կամ բակտերիաներով չվարակվեք կամ դրանք այլ մարդկանց չփոխանցեք, հետևեք այս խորհուրդներին:

  • Պահպանեք պատշաճ անձնական հիգիենա․ համոզվեք, որ դուք և ձեր ընտանիքի անդամները մինչև սնունդ ընդունելը կամ սննդի հետ շփվելը, ինչպես նաև զուգարանից օգտվելուց հետո պատշաճ կերպով օճառով և հոսող ջրով լվանում եք ձեր ձեռքերը: Նույն կերպ, պահպանեք հիգիենայի կանոնները, երբ մաքրում եք աղտոտված մակերևույթներ կամ գործ ունեք կենցաղային կամ այլ աղբի, ինչպես նաև հիվանդ մարդկանց կամ նորածին ու մանկահասակ երեխաների արտաթորանքների ու փսխման զանգվածների հետ: Անպայման լվացեք ձեր ձեռքերը նման գործեր անելուց հետո:
  • Մաքրեք մակերևույթները․ արդյունավետ մեթոդ է համարվում ջրով և որևէ լվացող հեղուկով, իսկ անհրաժեշտության դեպքում՝ նաև ախտահանիչ լուծույթներով տարբեր մակերևույթները մաքրելը, օրինակ՝ դռան և պատուհանների բռնակներ, համակարգչի ստեղնաշար և մկնիկ, բջջային հեռախոսներ և այլն: Ախտահանիչ նյութերը կարող են ոչնչացնել բակտերիաների բազմաթիվ տեսակներ:
  • Անհատական միջոցներից ու պարագաներից օգտվեք միայն դուք․ նույնը վերաբերվում է ընտանիքի մյուս անդամներին: Խոսքը սրբիչների, թաշկինակների, ատամի խոզանակների, սափրվելու և լոգանքի այլ պարագաների, ինչպես նաև սպասքի մասին է:
  • Խուսափեք շփվել սննդի հետ կամ պատրաստել կերակուրներ, քանի դեռ ձեր փսխումները չեն դադարել և դրանից հետո չի անցել առնվազն 48 ժամ:
  • Վարակի տարածումը կանխարգելելու համար մի այցելեք լողավազաններ, քանի դեռ ձեր վերջին փսխման դրվագից չի անցել առնվազն 2 շաբաթ:
  • Քանի դեռ ձեզ վատառողջ եք, խուսափեք այլ մարդկանց, հատկապես՝ վարակների նկատմամբ ավելի զգայուն անձանց հետ շփվելուց, օրինակ՝ նորածիններ, հղի կանայք, մեծահասակ մարդիկ կամ անձինք, ովքեր ունեն թուլացած իմունային համակարգ:

Փսխմանը սովորաբար նախորդում է սրտխառնոցը, ուստի, հաճախ սրտխառնոցի կանխարգելումը կամ բուժումը կարող է օգնել, որ փսխում ի հայտ չգա: Որոշ դեպքերում նստած կամ պառկած հանգսիտ վիճակը կարող է մեղմացնել սրտխառնոցի զգացումը, իսկ ֆիզիկական ակտվիությունը՝ ընդհակառակը, սաստկացնի սրտխառնոցը և ավարտվի փսխմամբ:

Հղի կանայք առավոտյան սրտխառնոցը կարող են մեղմացնել մինչև անկողնուց վեր կենալը փոքր թխվածքաբլիթ փորձելով կամ մինչև անկողին մտնելը սպիտակուցով հարուստ նախաուտեստ համտեսելով:

Հոդվածը վերանայվել է՝ 18-06-2021