Փսխում. ինքնօգնություն

Փսխում. ինքնօգնություն

Փսխման դեպքում, հատկապես, եթե կրկնվում է, ձեր նպատակը պետք է լինի ջրազրկման կանխարգելումը:

Դուք կարող եք փսխումների միջև ընկած ժամանակահատվածն օգտագործել, որպեսզի լրացնեք ձեր կորցրած հեղուկները և աղերը (էլեկտրոլիտներ): Մասնավորապես, դուք կարող եք փոքր կումերով ու քանակներով, սակայն հաճախակի խմել ջուր կամ օրալ (ներքին ընդունման) ռեհիդրատացիոն հեղուկներ` ուղղված հնարավոր ջրազրկման կանխարգելմանը:

Եթե փսխում է ձեր երեխան, ապա նա ևս հանգիստ պայմանների և ջուր կամ ռեհիդրատացիոն հեղուկների կարիք ունի:

Իմացե՛ք ավելին երեխաների մոտ փսխումների և փորլուծության ժամանակ օգնության և խնամքի առանձնահատկությունների մասին:

Եթե փսխում եք, ապա դա առիթ չէ, որ դադարեցնեք կրծքով կերակրումը: Սակայն, դուք պետք է թույլ չտաք, որ ձեր օրգանիզմը ջրազրկվի: Պահպանեք պատշաճ հիգիենա և ձեր հետագա քայլերը որոշակիացնելու համար զրուցեք ձեր բժշկի կամ մանկաբույժի հետ:

Ահա ինքնօգնության որոշ տեղեկատվություն ևս:

  • Սնվեք նորմալ և մի տանջեք ձեզ սովահարությամբ: Եթե քաղց եք զգում, ընդունեք քիչ քանակով դյուրամարս ջրալի սնունդ:
  • Մնացեք տանը և ապահովեք հանգիստ պայմաններ, քանի դեռ վատառողջ եք: Ժամանակավորապես խուսափեք ֆիզիկական կամ այլ գործերից:
  • Եթե ձեր փսխումներն ուղեկցվում են ցավով կամ այլ գանգատներով, ապա խորհուրդ հարցրեք ձեր բժշկից կամ բուժքրոջից:
  • Հիշեք, որ փսխումը սովորաբար հակաբիոտիկներով չի բուժվում: Հիշեք նաև, որ հակաբիոտիկը պետք է նշանակվի ձեր բժշկի կողմից, այլ ոչ թե որպես ինքնաբուժում:
  • Առատորեն խմեք թափանցիկ հեղուկներ (օրինակ ջուր կամ 1:4 նոսրացված նարնջահյութ): Խուսափեք չնոսրացված մրգահյութերից կամ ոչ ալկոհոլային ըմպելիքներից (այդ թվում՝ մարզական կամ էներգետիկ հեղուկներ): Հեղուկները խմեք փոքր չափաբաժիններով, սակայն՝ հաճախակի, երբ սրտխառնոց չունեք:
  • Փսխման միջոցով աղերի կորուստը վերականգնելու համար մոտակա դեղատնից գնեք, նոսրացրեք և խմեք օրալ ռեհիդրատացիոն հեղուկներ: Հետևեք լուծույթի պատրաստման, օգտագործման և պահպանման հրահանգներին:

Իմացե՛ք ավելին հղիների մոտ փսխումների ժամանակ ինքնօգնության միջոցների մասին:

Հոդվածը վերանայվել է՝ 02-02-2021