Ասթմա. կանխարգելում

Ասթմա. կանխարգելում
Անգլերեն անվանումը՝ Asthma Prevention

Թեև ասթման ինքնին կանխարգելվող չէ, ինքնախնամքի և գերզգայունության կանխարգելման միջոցառումներով հնարավոր է նվազեցնել ասթմայի նոպայի ռիսկը և հիվանդության սրացումը։

Դրանց մի մասը կօգնեն նաև ձեր (բրոնխեալ) ասթմայի ընթացքը վերահսկելի դարձնելուն։

Ինքնախնամքը ձեր առօրյա գործառույթներից մեկն է։ Այն ներառում է ձեր իսկ առողջության և նորմալ ինքնազգացության նկատմամբ պատասխանատվության զգացումը, որին կարող են մասնակից դառնալ նաև այլ մարդիկ՝ ձեր հարազատները, ընկերները և բուժանձնակազմը։ Ինքնախնամքն այն է, ինչ դուք ամեն օր անում եք, որ պահպանեք ձեր ֆիզիկական և հոգեկան առողջությունը, կանխարգելեք «փոքր» և երկարատև հիվանդությունները (կամ դժբախտ պատահարները), իսկ հիվանդանալիս՝ աջակցեք դրանց մեղմացմանը, բուժմանը և երկարատև հսկողությանը։

Ասթման «հսկողության» տակ պահելու հիմքում ընկած են այնպիսի կանխարգելիչ միջոցառումներ, որոնք նախականխում են հիվանդության ախտանիշների սրացմանը նպաստող գործոնները (տրիգերներ)։ Սա նաև ձեր կանխարգելիչ (պրեվենտեր) դեղերի ամենօրյա ընդունումն է այնպես, ինչպես նշանակել է ձեր բժիշկը։

Ընդհանուր առմամբ, տևական քրոնիկ հիվանդությունների բուժման մեջ շատ կարևոր է, որ դուք ձեր բժշկի հետ հաստատեք ջերմ փոխվստահելի հարաբերություններ, կանոնավոր կերպով այցելեք նրան և խստորեն հետևեք ձեր նշանակումներին։

Ասթմայի կանխարգելման միջոցներից մեկը գրիպի դեմ փոխպատվաստումն է, հատկապես ծանր ընթացքի դեպքում։ Նման դեպքերում ձեր բժիշկը գուցե առաջարկի նաև պնևմոկոկային վարակի դեմ պատվաստում։

Եթե դուք ծխող եք, առանց ձգձգելու ձերբազատվեք ծխախոտից։ Միայն այս քայլը առանձին վերցրած կարող է զգալիորեն կրճատել ձեր ասթմայի նշանները։ Ծխախոտի ծուխը ոչ միայն գրգռում է շնչուղիները, այլև նվազեցնում ասթմայի բուժման մեջ օգտագործվող դեղերի արդյունավետությունը։

Հոդվածը վերանայվել է՝ 13-05-2019