Փորլուծություն. ինքնօգնություն

Փորլուծություն. ինքնօգնություն

Դուք կարիք չունեք ձեզ սովահարության մատնելու, եթե ունեք փորլուծություն:

Օրինակ, դուք կարող եք շարունակել ձեր կանոնավոր սննդակարգը՝ կազմված է սովորական թխվածքաբլիթից, կարտոֆիլից, բրնձից կամ տոստից: Փորձեք խուսափել կոֆեինից, ալկոհոլից, ճարպոտ կամ յուղոտ սննդամթերքներից, շատ քաղցր կամ մեծ քանակով բջջանք պարունակող սննդատեսակներից: Կաթնամթերքները ևս կարող են նպաստել փորլուծության առաջացմանը, քանի որ պարունակում են կաթնաշաքար (լակտոզ): Յոգուրտը կարող է օգնել փորլուծության մեղմացմանը, քանի որ փոխարինում է այն բակտերիաները, որոնք հաստ աղիներին անհրաժեշտ են նորմալ գործելու համար:

Շատ կարևոր է, որ դուք պահպանեք բավարար քանակով հեղուկների մուտքն օրգանիզմ, քանի որ լուծելիս դուք կորցնում եք մեծ քանակի ջուր և աղեր (էլեկտրոլիտներ): Օրինակ, փորձեք՝

  • առատորեն խմել ջուր և թափանցիկ հեղուկներ (օրինակ՝ 1 բաժին հյութ՝ նոսրացրած 4 բաժին ջրով), ինչպես նաև խուսափել չնոսրացված մրգահյութերից կամ ոչ ոգելից ըմպելիքներից
  • դեղատնից գնել և օգտագործել ռեհիդրատացիոն հեղուկներ, որոնք ունեն ձեր օրգանիզմին անհրաժեշտ ջրի, շաքարի և աղերի ճիշտ հաշվարկված համամասնություն (հետևեք այդ լուծույթների պատրաստման, օգտագործման և պահպանման հրահանքներին)
  • խուսափեք մարզական կամ էներգետիկ ըմպելիքներից, որոնց մեջ առկա շաքարի մեծ քանակությունը չի օգնում ձեր կորցրած հեղուկների վերականգնմանը:

Եթե դուք կրծքով կերակրող մայր եք, ապա պետք է շարունակել կրծքով կերակրումը և համոզվել, որ ստանում եք այնքան հեղուկներ, որոնք ապահովում են ջրազրկման կանխարգելումը: Պահպանեք պատշաճ հիգիենա և զրուցեք այս թեմայի շուրջ ձեր բժշկի հետ:

Փորլուծությունը կարող է ազդել բեղմնականխման հաբերի վրա (ինչպես համակցված, այնպես էլ «մինի-հաբերի»): Փորլուծությանը հաջորդող վերջին 1 շաբաթվա ընթացքում բեղմնականխման ազդեցությունը թուլանում է: Դուք պետք է ձեռնարկեք լրացուցիչ միջոցառումներ, օրինակ՝ պահպանակների օգտագործում:

Իմացե՛ք ավելին նորածինների և մանկահասակ երեխաների մոտ փորլուծության բուժման և խնամքի մասին:

Հոդվածը վերանայվել է՝ 02-06-2020