Սրտային անբավարարություն. ինքնօգնություն

Սրտային անբավարարություն. ինքնօգնություն
Անգլերեն անվանումը՝ Heart Failure Self-Help

Սրտային անբավարարության ժամանակ ձեր ապրելակերպն առողջացնելը կարող է զգալիորեն մեղմացնել հիվանդության ախտանիշները և կանխել հնարավոր բարդությունների զարգացումը։

Կարգավորեք հեղուկների բալանսը

Վերահսկեք և կարգավորեք ձեր օրգանիզմի հեղուկների հավասարակշռությունը, որին մեծապես կօգնի ձեր մարմնի ամենօրյա կշռումը։

Դուք կարող եք ձեր օրգանիզմի հեղուկների հավասարակշռությունը կարգավորել հետևյալ 3 ճանապարհով՝

  • կարգավորեք (քչացրեք) հեղուկների ընդունումը
  • սահմանափակեք կերակրի աղի և աղով հարուստ սննդամթերքների ընդունումը
  • ընդունեք ձեզ նշանակված միզամուղները (դիուրետիկներ)՝ անվերապահորեն պահպանելով նշանակված դեղերի տեսակները, դեղաչափերը և ռեժիմը։

Սահմանափակեք աղի ընդունումը

Կերակրի աղը նպաստում է, որ հեղուկները մնան և կուտակվեն ձեր օրգանիզմում։ Անցեք աղի փոքր քանակներ պարունակող սննդակարգի և մի օգտվեք սեղանի աղից ինչպես հում սննդամթերքներ, այնպես էլ պատրաստված կերակրատեսակներ ուտելիս։

Դարձեք ծխախոտից ազատ

Ծխախոտը նվազեցնում է արյան մեջ թթվածնի քանակը և կարող է վնասել ձեր արյունատար անոթների պատը։ Ծխելուց հրաժարվելը սրտային հիվանդությունների կանխարգելման և դրանց ընթացքը մեղմացնող ամենակարևոր գործոններից մեկն է։

Սահմանափակեք ալկոհոլի օգտագործումը

Ալկոհոլը կարող է վնաս պատճառել ձեր սրտին։ Հարցրեք ձեր բժշկից, թե արդյոք դուք պետք է բավարարվեք օգտագործվող ալկոհոլի քանակը քչացնելո՞վ, թե՞ անհրաժեշտ է լրիվ դադարեցնել ոգելից խմիչքների օգտագործումը։

Հոդվածը վերանայվել է՝ 17-05-2019