2-րդ տիպի դիաբետ. կանխարգելում

2-րդ տիպի դիաբետ. կանխարգելում

Առողջ ապրելակերպի որոշումները կարող են օգնել 2-րդ տիպի դիաբետի ռիսկի կրճատմանը, և սա գործում է նույնիսկ այն ժամանակ, երբ ունեք դիաբետով հիվանդ ընտանիքի անդամ:

Եթե բժիշկը տեղեկացրել է, որ ունեք նախադիաբետ, ապրելակերպի փոփոխությունները կարող են դանդաղեցնել կամ կանխարգելել 2-րդ տիպի դիաբետի զարգացումը:

Առողջ ապրելակերպը ներառում է հետևյալ սկզբունքները ձեր առօրյայի բաղկացուցիչ մաս դարձնելը:

  • Անցում առողջ սննդի. ընտրեք այնպիսի սննդամթերքներ, որոնք պարունակում են քիչ քանակով ճարպեր և կալորիաներ և մեծ քանակով բջջանք: Կենտրոնացեք մրգերի, բանջարեղենների և լիարժեք հատիկավոր մթերքների վրա:
  • Ֆիզիկական ակտիվացում. նպատակադրվեք շաբաթական 150 րոպե կամ ավելի շատ ժամանակ (օրական 30-45 րոպե, կանոնավոր) տրամադրել չափավորից մինչև ծանր աերոբիկ զբաղմունքներին, օրինակ՝ արագ քայլք, հեծանվավարում, վազք կամ լող:
  • Ավելորդ կիլոգրամներից ազատում. քաշի նվազեցումը և առողջ միջակայքում պահպանելը կարող է կանխարգելել նախադիաբետի վերաճումը 2-րդ տիպի դիաբետի: Եթե ունեք նախադիաբետ, քաշի 7-10%-ոց կորուստը կարող է կրճատել դիաբետի զարգացման ռիսկը:
  • Երկար ժամանակ ոչ ակտիվ լինելուց խուսափում. երկար ժամանակ նստած մնալը կարող է բարձրացնել 2-րդ տիպի դիաբետի ռիսկը: Փորձեք ամեն 30 րոպեն մեկ վեր կենալ և առնվազն մի քանի րոպե քայլել:

Նախադիաբետով մարդկանց կարող է նշանակվել Մետֆորմին (Ֆորտամետ, Գլյումեցա և այլն)՝ դիաբետի ներքին ընդունման դեղամիջոց, որ նվազեցվի 2-րդ տիպի դիաբետի զարգացման ռիսկը: Բժիշկը Մետֆորմին կարող է առաջարկել հատկապես մեծ տարիքի գեր մարդկանց, ովքեր ի վիճակի չեն ապրելակերպի փոփոխությամբ նվազեցնել արյան շաքարի մակարդակը:

Հոդվածը վերանայվել է՝ 10-05-2021