Ի՞նչ է մարմնի զանգվածի ցուցանիշը

Մարմնի զանգվածի ցուցանիշի (ՄԶՑ, անգլերեն՝ Body Mass Index (BMI)) հաշվիչ հաշվարկը պարզապես թույլ է տալիս հասկանալ, թե ինչպե՞ս է ձեր մարմնի կշիռը համընկնում ձեր մյուս մարմնաչափական տվյալներին: Այն հաշվարկվում է՝ ձեր մարմնի կշիռը (կիլոգրամներով) բաժանելով ձեր հասակի (կիլոգրամներով) քառակուսու վրա, այսինքն ՄԶՑ = կգ/մ2:

Այս հաշվիչը պետք օգտագործել միայն չափահաս մարդկանց համար (հղի կամ կրծքով կերակրող կանանց պարագայում ՄԶՑ-ի ստանդարտ չափումները դառնում են ոչ անօգուտ: Նման դեպքերում, եթե դուք ունեք ձեր մարմնի զանգվածի հետ կապված անհանգստություններ, ապա ճիշտ է ձեր ընտանեկան բժշկին կամ խորհրդատու գինեկոլոգին դիմելը:


Արդյունքներ

Վերահաշվարկել ՄԶՑ-ը


Խնդրում ենք ստուգել ձեր մուտքագրած տվյալների ճշտությունը

Հասակ

Մարմնի զանգված

ՈւՇԱԴՐՈՒԹՅՈՒՆ. ձեր մուտաքգրած տվյալների համաձայն (հասակ՝ և կշիռ՝) ձեր ՄԶՑ կազմում է  , ինչը նշանակում է, որ ձեզ մոտ առկա է  ։

Ձեր հասակի համար նորմալ մարմնի կշիռը -ից մինչև կիլոգրամն է։

Զրուցեք ձեր բժշկի հետ ձեզ մոտ մարմնի պակասորդային զանգվածի հնարավոր պատճառների մասին և, եթե անհրաժեշտ է, նրա ցուցումով նախաձեռնեք ձեր կշիռը բարելավելու միջոցառումները։

Առաջարկում ենք նաև ժամանակ հատկացնել և խորհել այս հարցերի շուրջ։

  • Ձեզ մոտ կարող է զարգանալ սննդանյութերի դեֆիցիտ.
  • Ձեր հետագա կյանքում կարող է բարձրանալ օստեոպորոզի զարգացման ռիսկը։
  • Մարմնի պակասորդային զանգվածը կարող է բերել ցածր զարկերակային ճնշման (հիպոտոնիա), որն իր հերթին կարող է նպաստել ուշագնացության դեպքերի ի հայտ գալուն։


Սեղմեք այստեղ և անցեք առողջ ապրելակերպի։

ՇՆՈՐՀԱՎՈՐՈՒՄ ԵՆՔ. ձեր մուտաքգրած տվյալների համաձայն (հասակ՝ և կշիռ՝) ձեր ՄԶՑ կազմում է  , ինչը նշանակում է, որ ձեզ մոտ առկա է  ։

Ձեր հասակի համար նորմալ մարմնի կշիռը -ից մինչև կիլոգրամն է։

Շարունակեք պահպանել մարմնի առողջ զանգվածը և դուք կմնաք սրտանոթային և այլ քրոնիկ հիվանդությունների նկատմամբ ցածր ռիսկի խմբում։

Առաջարկում ենք նաև ժամանակ հատկացնել և խորհել այս հարցերի շուրջ։

  • Նորմալ մարմնի զանգված ունենալը երբեք չի նշանակում, որ դուք կարող եք չհետևել առողջ սննդակարգին և առողջ ապրելակերպի մյուս բաղադրիչներին։
  • Նույնիսկ եթե մինչ օրս չէիք զբաղվում ֆիզիկական մարզանքներով, սկսեք ապրել ֆիզիկապես ակտիվ կյանքով։
  • Առավել ևս, մի մոռացեք, որ մարմնի զանգվածից բացի կան քրոնիկ հիվանդությունների զարգացմանը նպաստող այլ ռիսկի գործոններ ևս, օրինակ՝ ծխախոտի օգտագործումը, մեծ քանակներով ալկոհոլային խմիչքներ օգտագործելը, ժառանգական գործոնները և այլն։


Սեղմեք այստեղ և անցեք առողջ ապրելակերպի։

ՈւՇԱԴՐՈՒԹՅՈՒՆ. ձեր մուտաքգրած տվյալների համաձայն (հասակ՝ և կշիռ՝) ձեր ՄԶՑ կազմում է  , ինչը նշանակում է, որ ձեզ մոտ առկա է  ։

Ձեր հասակի համար նորմալ մարմնի կշիռը -ից մինչև կիլոգրամն է։

Մարմնի ավելցուկային զանգվածով կամ գեր մարդիկ կրում են որոշ քրոնիկ հիվանդությունների բարձրացած ռիսկ՝ արյան բարձր ճնշում, 2-րդ տիպի դիաբետ և բարձր խոլեսթերին։

Առաջարկում ենք նաև ժամանակ հատկացնել և խորհել այս հարցերի շուրջ։

ՈւՇԱԴՐՈՒԹՅՈՒՆ. ձեր մուտաքգրած տվյալների համաձայն (հասակ՝ և կշիռ՝) ձեր ՄԶՑ կազմում է  , ինչը նշանակում է, որ ձեզ մոտ առկա է  ։

Ձեր հասակի համար նորմալ մարմնի կշիռը -ից մինչև կիլոգրամն է։

Մարմնի ավելցուկային զանգվածով կամ գեր մարդիկ կրում են որոշ քրոնիկ հիվանդությունների բարձրացած ռիսկ՝ արյան բարձր ճնշում, 2-րդ տիպի դիաբետ և բարձր խոլեսթերին։


Առաջարկում ենք նաև ժամանակ հատկացնել և խորհել այս հարցերի շուրջ։

  • Մետաբոլիկ (նյութափոխանակության) և առողջական այլ խնդիրների, այդ թվում՝ շաքարային դիաբետի (շաքարախտ), արյան բարձր ճնշման (հիպերտոնիա) և բարձր խոլեսթերինի նկատմամբ ձեր ռիսկը զգալիորեն բարձր է կարող է որոշակիորեն բարձր լինել, քան այն դեպքում, եթե ձեր մարմնի զանգվածը լիներ նորմալ։
  • Հիշեք, որ մարմնի զանգվածից բացի կան քրոնիկ հիվանդությունների զարգացմանը նպաստող այլ ռիսկի գործոններ ևս, օրինակ՝ ծխելը, մեծ քանակներով ալկոհոլային խմիչքներ օգտագործելը, ժառանգական գործոնները և այլն։ Դրանք կարող են գումարվել ձեր գիրությանը և էլ ավելի բարձրացնել այս վիճակների զարգացման ռիսկը։
  • Ժամանակն է անցելու ամենօրյա ֆիզիկական մարզանքներին։ Զրուցեք ձեր բժշկի հետ պարապմունքների հստակ պլան մշակելու մասին։
  • Ձեր բժիշկը կարող է խորհուրդ տալ նաև մարմնի ավելցուկային ճարպը «մաշեցնելու» այլ, բժշկական ուղիների մասին։


Սեղմեք այստեղ և անցեք առողջ ապրելակերպի։

Արդյոք ՄԶՑ-ն վստահելի՞ չափում է

Ձեր մարմնի զանգվածի ցուցանիշը կամ ՄԶՑ-ն ձեր մարմնի զանգվածի և հասակի հարաբերակցության չափն է: Մարմնի ավելցուկային զանգվածի ճշգրիտ չափումը կարևոր է, քանի որ ավելորդ կշիռը կամ գիրությունը զգալիորեն բարձրացնում են տարբեր հիվանդությունների զարգացման հավանականությունը (ռիսկը), ներառյալ՝ 2-րդ տիպի դիաբետի (շաքարախտ), սրտանոթային հիվանդությունների և քաղցկեղի: Որքան մարմնի ավելցուկային կշռի կամ գիրության աստիճանը մեծանում է, այդքան վերոնշյալ ռիսկերը բարձրանում են, և ՄԶՑ նպատակը դառնում է ոչ թե այս վիճակները հայտնաբերելը, այլ մարմնի զանգվածի կառավարումը վերահսկելը:

Առանձին վերցրած ՄԶՑ-ն չի համարվում ճշգրիտ չափում և ունի զուտ հարաբերական՝ »ընդհանուր պատկերացում կազմելու« նշանակություն: Կարիք չկա ոչ գերագնահատել, ոչ թե թերագնահատել այս ցուցանիշի նշանակությունը: Այնուամենայնիվ, հատկապես երբ ձեզ մոտ գրանցվում է ՄԶՑ-ի բարձր ցուցանիշներ, դուք հավանաբար կարիք կունենաք ձեր բժշկի հետ զրուցելու մարմնի կշռի հետ կապված առողջական խնդիրների ռիսկերի և ձեր մարմնի զանգվածը կարգավորելու թեմաներով:

Խնդրում ենք հաշվի առնել նաև, որ որոշ իրավիճակներում ՄԶՑ-ի 25-35 միջակայքում գրանցված ցուցանիշը կարող է չարտացոլել իրական վիճակը: Ստորև ներկայացվում է համանման իրավիճակներից մի քանիսը:

Երեխաներ

Երեխաների մոտ մարմնի ավելցուկային կշիռը հայտնաբերելու համար այս հաշվիչը չի տալիս հավաստի պատասխաններ, և նման դեպքերում օգտվում են այլ՝ մանկական տարիքի առանձնահատկություններին համապատասխանող գործիքներ: Բոլոր դեպքերում, եթե ձեր երեխայի մարմնի կշռի հետ կապված անհանգստություններ ունեք, դիմեք ձեր ընտանեկան բժշկին կամ մանկաբույժին:

Հղի կանայք

ՄԶՑ-ի սովորական չափումը դառնում է ոչ ճիշտ, եթե դուք հղի եք:

Եթե դուք խիստ մկանեղ եք

ՄԶՑ-ի գլխավոր նպատակը մարմնի ճարպերի միջինացված քանակը գնահատելն է: Այսինքն, ՄԶՑ ուղղակի կապվածություն է դնում մարմնի զանգվածի և ավելցուկային ճարպերի զանգվածի միջև: Ահա թե ինչու եթե դուք ունեք մարմնամարզիկին հատուկ մկանեղ կառուցվածք, ապա ՄԶՑ չափումը ձեզ մոտ կարող է տալ ոչ հավաստի արդյունքներ:

Մեծ տարիքով մարդիկ (65-ից բարձր)

60 տ-ից, հատկապես 65-ից սկսած մարմնի մկանուքը սկսում է պակասել, իսկ ճարպերը՝ աճել, ուստի ՄԶՑ այս տարիքային խմբում չի կարող ճշգրտորեն արտացոլել մարմնի ավելցուկային ճարպի առկայությունը և չափը:

Մարմնի կշռով պայմանավորված առողջական ռիսկերի այլընտրանքային չափումներ

Եթե կարծում եք, որ ՄԶՑ չի կարող ճշգրտորեն ներկայացնել ձեր մարմնի կշռի պակասորդային կամ ավելցուկային լինելը կամ որպես ՄԶՑ-ին լրացնող միջոց, դուք կարող եք դիմել մի շարք այլ չափումների, որոնցից ամենահայտնին իրանի որովայնի մասի շրջանագծի չափումն է:

Իրանի շրջանագիծ

Վերջին տասնամյակում անցկացված տարբեր հետազոտություններով ապացուցվել է, որ մարմնի միջին շրջաններում կուտակվող հավելյալ ճարպն առողջական ավելի մեծ վտանգ է ներկայացնում, քան երբ դա առավել ներկայացված է կոնքերում և ազդրերում։ Այլ կերպ ասած, գիրության «տեսակներից» առավել վտանգավոր է «որովայնային» գիրությունը։ Ուստի, լինելով որովայնի օրգանները ճնշող ներքին ճարպի կուտակման ավելի հաջող գնահատիչ, որոշ հեղինակներ իրանի շրջանագիծը համարում են սրտանոթային հիվանդությունների, իսկ կանանց մոտ՝ 2-րդ տիպի դիաբետի և մետաբոլիկ համախտանիշի ռիսկերի ավելի ճշգրիտ գնահատիչ։

Ինչպե՞ս ճիշտ չափել իրանի շրջանագիծը

  1. Չափիչ ժապավենը անմիջապես հպեք ձեր մաշկին կամ, ծայրահեղ դեպքում, բարակ ներքնաշորի մակերեսին։
  2. Իրանը չափելու ճիշտ մակարդակը ամենաստորին կողի և կոնքոսկրի գագաթի միջնակետն է։ Սա մոտավորապես համապատասխանում է պորտի մակարդակից քիչ ներքև մակարդակին։
  3. Չափումը կատարեք նորմալ (ոչ խոր) արտաշնչելուց հետո։

Ավելցուկային կշռի գնահատումը իրանի շրջանագծի միջոցով

  • Տղամարդիկ
    • Բարձրացած ռիսկ ≥ 94 սմ
    • Առողջական բարձր ռիսկ ≥ 102 սմ
  • Կանայք
    • Բարձրացած ռիսկ ≥ 80 սմ
    • Առողջական բարձր ռիսկ ≥ 88 սմ